امروز پنج شنبه 27 مهر 1396

تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 01:12
آقای ملکیان ! احرام دگر بند ببین یار کجاست !
آقای ملکیان ! احرام دگر بند ببین یار کجاست !

در حالیکه مردم در شاهین شهر با هزاران مشکل فرهنگی دست به گریبان هستند و جوانان و نوجوانان و خانواده های این شهر با صدها آسیب اجتماعی دست و پنجه نرم مینمایند امام جمعه شاهین شهر حجت الاسلام ملکیان با کمال آرامش برای دومین بار در شش ماهه گذشته به سفر حج مشرف گردیدند . البته امام جمعه شاهین شهر عنوان داشته است که این سفرهای سالیانه ایشان به حج به درخواست دفتر بعثه میباشد و برای انجام امور حجاج تشریف میبرند ! اینکه ایشان برای امور دفتر بعثه به حج میروند چه ارتباطی به مردم و فرزندان مردم شاهین شهر که با هزاران تهاجمات فرهنگی روبرو هستند ، دارد و چه دردی از اینها درمان مینمایند ؟ امام جمعه محترم میتوانند با استعفا از سمت خود در شاهین شهر با فراغت بال به امور دفتر بعثه رسیدگی نمایند و اتفاقا انرژی بیشتری برای آن کار بگذرند ! البته اینکه برخی مسئولین این کشور علاقه وافری به برداشتن چند هندوانه با یک دست را دارند از ابهامات سئوال برانگیز مردم این سرزمین میباشد ! لکن باید گفت امام جمعه محترم با این همه مشکلات فرهنگی و کارهای بر زمین مانده چطور میتوانند حاضر به قبول سفر حج آن هم در سال دو مرتبه و در حدود دو ماه باشند ؟!!  این در حالیست که در زمان حیات امام خمینی (ره )  وقتی نمایندگان مجلس آنهم در تعطیلات مجلس شورای اسلامی  قصد تشرف به مکه را داشتند و قرار بود که امور مربوط به مجلس را در آن مدت تعطیل نمایند و کار مردم بر زمین بماند ، در دیداری با نمایندگان مجلس به شدت از عمل آنها انتقاد نموده و فرمودند :

  ما در بین راه هستیم آقایان. انقلاب ما در بین راه است و ما باید او را دریابیم. همه باید این فکر را بکنند. آقایان نمایندگان محترم هم باید این فکر را بکنند. ما بین راه هستیم. اگر اینجا احتیاج باشد به نمایندگانی که بروند در جبهه‌ها و مردم را نصیحت بکنند، آن وقت تصور این را بکنید که آیا یک سفر مستحبی حج باید بروند یا یک سفر- تقریباً- واجب به طرف جبهه‌ها و نصیحت آنها و دلداری به آنها. الان چند روز است که به من مکرر گفته شده است که دارد مملکت برای این توجهی که دارند به سفر حج، فلج می‌شود. وکلای مجلس می‌خواهند همه مشرف شوند؛ 140 نفر یا بیشتر مشرف بشوند. البته عذر دارند، می‌گویند آقای هاشمی فرمودند که این تعطیلی آنهاست، لکن ما فکر این را بکنیم که ما امروز تعطیل داریم؟ ما امروز می‌توانیم در این وضعی که کشور ما دارد استفاده از تعطیل بکنیم؟ و شورای قضایی هم می‌گویند بسیارشان می‌روند. شورای نگهبان هم، خوب ایشان هم می‌روند و از سایر قشرها هم همین‌طور... آقایان توجه کنند! خودشان همه دانشمند هستند، همه توجه به مسائل دارند، که البته بعضی مسائل دیگر هست، من نمی‌خواهم بگویم که موجب نگرانی است، ولی خودتان توجه بکنید که آیا با این وضعی که کشور ما دارد. این طور کوچ کردن به جوار بیت‌الله با آن همه ثوابهایی که دارد، بر غیراشخاصی که واجب عینی است، آیا الان صلاح می‌دانند که آقایان که این مملکت را به حال تعطیل درآورند؟ و- خدای نخواسته- یک وقت یک صدمه‌ای وارد بشود به کشورتان، علاوه بر یک نگرانی‌های دیگری هست. در هر صورت توجه به این بکنید که انگیزه‌ای که در قلب شما برای رفتن حج هست، چه هست؟ این است که به ثواب عالی برسید؟ آن وقت ببینید ثواب اینکه به حج بروید یا ثواب اینکه برای مسلمین خدمت بکنید، کدام بیشتر است؟ برای حدود و ثغور اسلام خدمت بکنید، کدام بیشتر است؟» صحیفه امام، مجموعه آثار امام خمینی، مؤسسه نشر و تنظیم آثار، چاپ سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلد شانزدهم، صص5-464


آیا با توجه به سخنان امام و اشاره ایشان به وضع کشور و حتی در صورت تعطیلی مجلس، رفتن امام جمعه شاهین شهر ، سالی دوبار به حج و بر زمین ماندن امور فرهنگی شاهین شهر آنهم در این جنگ تمام عیار فرهنگی و باز در شهر فوق العاده حساسی مثل شاهین شهر امری پسندیده است؟! آیا دفتر بعثه ایشان را به قل و زنجیر بسته اند که نمی توانند درخواست آنها را برای سفر به حج رد نمایند ؟! آیا نمی توانند عنوان دارند که ما در شاهین شهر آنقدر عقب ماندگی فرهنگی داریم که یک روز آنهم غنیمت است ؟ و اگر قصد خدمت است و ثواب بردن است ما در همان شاهین شهر به جهاد فرهنگی می پردازیم ! نمیدانیم این چه بیماری است که بعضی از مسئولین ما به آن دچار شده اند که به یک مسئولیت قناعت نمی نمایند و حتما باید چندین مسئولیت را به عهده بگیرند ، در حالیکه از عهده همان یک مسئولیت اولیه هم به درستی بر نمی آیند ؟!


درست است که جنگ تحمیلی به پایان رسیده است ولی آیا ما هم اکنون درجنگی بزرگتر به نام جنگ فرهنگی گرفتار نیستیم ؟! یاد شهیدان جنگ تحمیلی به خیر ! یاد امثال شهید بابائی به خیر ! در سال 1366 مقرر شده بود که شهید بابائی با خانواده به سفر حج تمتع مشرف شود. تمام مراحل انجام سفر مهیا شد ولی در آخرین لحظات و در فرودگاه از رفتن به حج صرفنظر کرد. وقتی با اصرار اطرافیان مواجه شد، گفت: «مکه من این مرز و بوم است. مکه من آب‌های گرم خلیج فارس و کشتی‌هایی هستند که باید سالم از آن عبور کنند، تا امنیت برقرار نباشد، من مشکل می‌توانم خودم را راضی کنم». با این سخنان عباس دیگر اطرافیان حرفی برای گفتن نداشتند.


با توجه به اینکه نباید مسئولان و مقامات لشکری در عملیات‌های برون مرزی شرکت کنند، ولی بابایی هیچگاه نمی‌توانست خود را از صحنه جنگ جدا کند و با اینکه معاون عملیاتی نیروی هوایی بود، اما همیشه در میدان‌های جنگ حضور داشت و می‌گفت:«اگر پرواز نکنم، احساس ضعف خواهم کرد زیرا هستی خود را در میدان جنگ می‌بینم.
وی در همان سال و در حالیکه خانواده وی در سفر حج بودند با یک هواپیمای دو کابینه "اف -5" هنگام مراجعت از بمباران مواضع دشمن، مورد اصابت گلوله‌های تیربار ضدهوایی قرار گرفت و پس از فرود هواپیما معلوم شد، گلوله‌ای بدنه هواپیما را شکافته و حنجره او را پاره کرده است و در روز عید قربان ذبیح‌الله شد و ندای پروردگارش را لبیک گفت و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پر افتخار ایران جاودانه شد.


و این چنین بود که در جنگ تحمیلی و نبرد نابرابر با تمام ابرقدرتها همچون آمریکا و شوروی و کشورهای اروپائی و همچنین کشورهای عرب منطقه که مستقیما از عراق حمایت مینمودند و با سلاح و پول و حتی سلاحهای شمیائی و در اختیار گذاشتن اطلاعات ماهواره ای او را کمک مینمودند ، به نحوی که ما در جنگ تحمیلی از هیجده کشور اسیر داشتیم و... یک وجب از خاک این مملکت را از دست ندادیم و سرانجام پیروز هم گردیدیم و آن دلیلی نداشت چز اینکه فرماندهان و مسئولین ما از جنس شهید بابائیها بودند ! ولی اگر در جنگ فرهنگی وضعیت مان اینچنین است دلیلش فقدان مسئولینی چون بابائیهاست ! که اولا برای این نظام در لب هواپیما از سفر حج چشم میپوشند و به وظیفه اصلی خود می پردازند و حتی حاضر میشوند خانواده را به تنهائی به سفر بفرستند ولی از وظیفه خود لحظه ای غفلت ننمایند ! و در ثانی فرماندهی هست که در دفتر نمی نشیند و بگوید بروید نبرد فرهنگی نمائید بلکه خود در متن خطر و جنگ و عملیات حضور دارد ! آیا به راستی مسولین ما در خطرها و هزینه نمودن  از آبرو و جان این چنین عمل می نمایند یا فقط وظایفی را انجام میدهند که خطری برای میز و صندلی نداشته باشد و باعث تقویت آن هم باشد ؟ آیا موقعی که باید در برابر ظلم و فساد برخی از کانون های قدرت و ثروت سکوت ننمایند و فریاد بزنند همچون بابائیها خطرپذیری مینمایند یا فقط به امور فرهنگی میپردازند که ضرری به میز وصندلی نزند ؟!
 

برچسب ها :
ناشناس
|
یک شنبه 3 اسفند 1393 - ساعت : 20:57
چکارش دارید بند خدارو بزار بره بود نبودش فرقی نداره

م.ع.ز
|
چهارشنبه 23 مهر 1393 - ساعت : 00:06
اصلي فرعي كنيد لطفا
اين صابر كيه كه اينقدر باهاش بحث مي كنيد و بزرگش مي كنيد
بعد ميشه مشاهي آ
از من گفتن بود

میثم
|
پنج شنبه 19 تیر 1393 - ساعت : 19:33
صابر هم دیگه وقتی کار به بحث علمی رسید و دید چاره ای ندارد و دیگر نمی تواند چرت و پرت جواب بدهد دیگر پیداش نشد ولی باز ممکن است نظر بنده را ببیند و برای جلو گیری از ضایع شدن بیاد یک نظری بذارد ولی صابر اگه دوباره اومدی نظر گذاشتی و جواب سوءالات را واضح و روشن ندادی مشخص است که بیسوادی .

میثم
|
سه شنبه 17 تیر 1393 - ساعت : 03:32
آخه صابر اومده میگه جعل کردید این خیلی عجیبه ، برای اینکه هر چه در این نظر است همه اش را قبلا گفته است مثل (مجتهد و استاد اخلاق ) حالا دیگه چی داره که کسی بخواد جعل کنه ، خیلی مشکوک است - سوءالات را هم که اصلا جواب نمی دهد یا یکی دو تا کلمه چرت و پرت جواب میده که کسی نگه ترسید و یا نتونست جواب بده - بطور مثال گفت شما فقط برای امام جمعه از این بیانیه ها صادر می کنید و اگر برای دیگران هم بود من دفاع می کردم که جواب دادند برای دیگران هم بوده و وقتی دید ضایع شده اصلا به رو خودش نیاورد و بی خیال جواب شد و از این دست موارد در نظراتش خیلی زیاد است - آقای صابر طلبه راست میگه یا حرف نزن یا علمی بحث کن تا بیشتر از این مشخص نشود که چقدر بیسوادی -یا جواب نمیده که چرا امام جمعه انتقاد علنی ندارد و با توهین و تهمت از جواب در می رود -بعد از همه خنده دارتر اینکه میگوید (من تا آنجا که امکان دارد با شما مباحثه میکنم که دیگران با دیدن این مکالمات پی به حقیقت ببرند) خنده دار است اسم چرت و پرتاشو گذاشته مباحثه و می خواد با اینا ما پی به حقیقت هم ببریم -بنده خدا یک نفر هم پی به حقیقت نمی بره لااقل یکی از نظراشو لایک بزنه .

محمد حسین
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 14:23
اینم یکی از ترفندهای صابره!!! حتما فردا هم میگه من نگفتم ملکیان مجتهده یا من از ملکیان حمایت نکردم یا.... نه عزیزم این ترفندها قدیمی شده مرد باش وقتی حرف میزنی پا حرفات وایسا..گرچه شما ........ چه میدونید مرد و مردانگی چی هست!!!!!

امیر مهدی
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 02:22
آره آقاجون اصلا من پیام بنام صابر گذاشتم خب که چی حالا مشکلت حل شد؟؟؟؟ برو عامو پی کارت این چرت وپرت ها را هم نگو صابر خان تو وجودت یعنی نفاق و ریا و .... با این حرفها هم بجایی نمی رسی همه میدونن که بچه های این سایت خالصانه و صادقانه زحمت میکشن.با این حرفها چهره منفور وزشت خودتا تطهیر نکن.

طلبه
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 01:30
آقای صابر یکبار هم که شده مقداری علمی بحث کن و از کلی گویی پرهیز کن - به صورت شفاف و واضح جواب بده آیا این بزرگان انتقاد به صورت علنی می کنند یا خیر؟ و شما گفتی هر کس روش ومنشی برای خود دارد و یعنی امام جمعه این روش و منش را قبول ندارند و بنده هم می پرسم چرا قبول ندارند؟ -و اگر علمی جواب می دهی که خوب و اگر که نه و همانطور می خواهی یک جواب کلی بدهی که فقط بگی من جواب داده ام که دیگر خیلی چیزها مشخص می شود- وجواب علمی همانطور که گفتم یعنی در رد صحبت من از قرآن و روایات دلیلی بیاوری یا مصداقی و مثالی از ائمه یا امام و رهبری و بزرگان بیاوری (مثل عثمان بن حنیف که بنده به نقل از آقای قرائتی گفتم) حالا در جواب دوباره نیایی کلی بحث کنی و یک تهمت بزنی مثل (رسیدن به اهداف پلید) و یا تهمتی که به مدیریت سایت زدی تا اینکه از جواب دادن فرار کنی!!!

صابر
|
یک شنبه 15 تیر 1393 - ساعت : 17:25
حجت داشتن یعنی فرمایشات ورهنمودات ائمه وبزرگان رابه خدمت گرفتن برای رسیدن به اهداف پلید خجالت آور است اگراینگونه است خیر من هیچ حجتی ندارم

صابر
|
یک شنبه 15 تیر 1393 - ساعت : 16:40
تبریک میگم جعل هم به افتخارتتان اضافه کردید نظر قبلی رامن نگذاشتم امیدوارم یک دلیل به قول خودتان شرعی برای این کار خود داشته باشید خجالت آور است علی علیه السلام برای رسیدن به حق هیچگاه مسیر من غیر حقی راانتخاب نکرد شما که کلا باطل هستید

پاسخ ها
مدیر سایت
|
یک شنبه 15 تیر 1393 - ساعت : 22:11
با عرض سلام . لازم است به عرض شما برسانیم ، یکی از گزینه هائی که در هنگام نظر گذاشتن باید به آن توجه گردد ، پست الکترونیک یا همان ایمیل است که مدیریت این سایت بتواند تشخیص دهد ، شخص با نام دیگران نظر نگذارد و از آنجا که شما فقط نام خویش را درج مینمائید در صورتیکه کسی با نام شما نظر بگذارد مدیریت سایت متوجه صحت آن نمی گردد . لذا شما خواننده محترم سایت که انسان متقی و در حفظ لسان کوشا هستید با گذاشتن ایمیل ما را در تشخیص هویت مخاطبان یاری رسانید . البته از آنجا که شما تمایلی به افشای هویت خویش ندارید ، میتوانید در قسمت پست الکترونیک یک آدرس صوری ولی ثابت درج نمائید .
رحیم
|
یک شنبه 15 تیر 1393 - ساعت : 23:41
دوستان یک نکته خیلی جالب ! توجه کنید ! بی تربیتی صابر به مدیر سایت در این نظر و شخصیت و جواب با متانت مدیر سایت به این صابر بی تربیت که همه را فقط متهم مینماید ! چه راحت همه را متهم مینماید و تازه دم از رعایت عدالت میزند !!! صابر تو آبروئی برای امام جمعه نذاشتی
حسین زاده
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 14:42
احسنت به مسئول سایت . جمله (لذا شما خواننده محترم سایت که انسان متقی و در حفظ لسان کوشا هستید) خیلی عالی بود حال کردم . ضمن احترام ادب و بی تربیتی و بی تقوائی صابر را متذکر شدید . بی جهت نیست که این سایت این همه محبوب مردم شده
مریم
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 16:44
اون از گند بیسوادی صابر که به دروغ گفت دانشجوی دکترا است این هم از متهم نمودن مسئول سایت که خدا ، صابر را بی آبرو نمود و اون هم از بی تربیتی و بی تقوائی !!! ولی مگه از رو میره ! مثل امام جمعه که 12 سال ول نمی کنه ، صابر هم ول نمی کنه !
یونس
|
دوشنبه 16 تیر 1393 - ساعت : 19:25
بازم به اکبری که فهمید اشتباه مینماید و دیگه هم نیامد نظر بذاره ! این صابر که از رو نمیره . لا اقل از این تهمتی که به مدیر سایت زدی خجالت بکش ! این همه خدا و پیغمبر نمودی این بود ؟ بی ادب و بی نزاکت ! یکم داخل ماه رمضان خجالت بکش و دیگران را متهم نکن ! ایمیل نمیذاری تازه دیگران را متهم به جعل میکنی ؟!
طلبه
|
شنبه 14 تیر 1393 - ساعت : 04:00
آقای صابرهر نظری که می گذاری انسان به عمق سواد و علم شما پی می برد و تمام نظرات شما را که نگاه کردم یک نکتهء علمی ویا یک نکته از قرآن و روایات و یا از علمای دین در آن پیدا نمی شود - و بالاخره به لطف خدا بحث ما به یک نتیجه رسید و آنچه ما می خواستیم روشن شد و آن اینکه ما از اول نمی دانستیم وباید از شما سوءال می کردیم که چه چیزی برای شما حجت می آورد ؟ وشما چه کسانی را قبول دارید تا ما از آنها برای شما مثال و شاهد بیاوریم؟ بنده و دوستان از کسانی مثل حضرت علی (ع) و حضرت امام و حضرت آقا و آیت الله مکارم و آیت الله مهدوی و آیت الله طباطبایی و آقای قرائتی و ... مثال آوردیم ، حالا اگر این افراد برای شما حجت نمی آورد دگر ما کاری از دستمان بر نمی آید ، واین روش ما نیست وروش این بزرگان است و اکر اقدامات شما و امام جمعه به روش این بزرگان نمی خواهد باشد پس به روش چه کسانی می خواهد باشد؟!!!!!!! -بله آقای صابر اساس مشکل ما با شما و امام جمعه همین است و برای همین است که ما به نتیجه ای نمی رسیم و ما در این شهر امام جمعه ای می خواهیم که به روش و منش ائمه و امام و رهبر و علمای دین عمل کند ونه به منش و روش خود -البته خوب این بحث ها مربوط به الان نیست و در طول تاریخ بوده و چون زندگی به روش و منش این بزرگان که گفتم سخت است عده ای می خواهند به هر طریقی از این سبک فرار کنند و برای توجیه کار خود هر اقدامی می کنند - آقای صابر من برای این گفتم زبان به کام بگیر برای اینکه بیشتر از این به دین ضربه نزنید ولی حالا که ملاک و روش خود را مشخص کردی دیگر فرقی نمی کند هر چه دوست داری بگو ولی لزومی ندارد که ما هم هر چه تو گفتی جواب بدهیم چون ملاکات ما فرق می کند و وقتی بحث ما به نتیجه می رسد که طبق ملا کاتی مشخص بحث کنیم - ولی آخر نگفتی که بحث با ما خسره الدنیا و الاخره به دنبال دارد یا خیر؟ - واین همه نظر گذاشتی و یک نفر هم نظرات تو را تایید نکرد واین به خاطر این است که هیچ دلیل علمی و منطقی نداری و مشکل از خوانندگان نیست ، نظرات شما خلاصه می شود در این که حاج آقا خوب است و محبوب است و باسواد است و شما مخالفین بدید و نمی فهمید و سواد ندارید و مصلحت خود را نمی فهمید و... ، وبرای این صحبتها هیچ دلیلی نداری و پس چگونه خوانندگان پی به حقیقت ببرند ؟- ودر آخر اگر کسی اعتقاد دارد حرفش حق است هیچ ترسی ندارد که این حرفهارا در ملاء عام بزند و ترسی ندارد که شناخته شود و ما هیچ ترسی از اینکه بیاییم در ملاء عام و شناخته شویم نداریم و منتظر شما هستیم که بیایید و اگر چه قدرت و مسئولیت در طرف شماست و قاعدتا ما بیشتر باید واهمه داشته باشیم ولی نمی دانم چرا شما واهمه دارید؟

صابر
|
جمعه 13 تیر 1393 - ساعت : 15:01
واقعا بسیارند کسانی که از رهنمودهای امام جمعه محبوبمان این مجتهد مسلم و استاد بزرگ اخلاق و معنویت لذت می برند. وجدان های بیدار این حرف مرا تایید می کنند. شما هم زیاد آب در هونگ نکوبید. سوزش شما از جای دیگری است.

پاسخ ها
محمد مهدی
|
شنبه 14 تیر 1393 - ساعت : 09:37
صابر جان یه سئوال دارم چرا این مجتهد مسلم و استاد بزرگ اخلاق و معنویت در سخنرانیهایش در مسجد المهدی حداکثر بیش از ده نفر حضور ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی حاج آقا شوشتری در همین مسجد روزهای یکشنبه جلسه اخلاق داشت که مسجد پر از جوانان سراسر شهر میگردید .
وقتی جلسات هفتگی حاج آقا ملکیان در مسجد را میروی غیر از چند تا پیر مرد کسی حضور نداره ! حتی خودت هم نمییای ! مگر اینکه از همون پیرمردها باشی ! یه حرفی بزن بگنجه !
اگه آقای ملکیان این شرایط را داشت این همه نمی رفت از شهرهای دیگه سخنران بیاره هزینه نماید ! خودش برای شهر کفایت مینمود !
مسلم
|
شنبه 14 تیر 1393 - ساعت : 11:55
دلت برای خودت بسوزه که حاج آقا داره میره و تو هم بیکار میشی ! اگه هم نره که ما منتظر هستیم حکم حاج آقا تمدید گردد و انوقت با موندن حاج آقا در شهر تقاص 12 سال ظلم فرهنگی را بگیریم ! اگه الآن هم میببینی آرام هستیم منتظر تمدید و یا عدم تمدید هستیم ! این آرامش قبل از طوفان است . بعد از تمدید شماها هم باید به خاطر حمایتهاتان پاسخگوی خیلی چیزها باشید ! آن دوران 12 سال گذشت از این به بعد دوران پاسخگوئی به ظلم بزرگ فرهنگی که شماها باعث و بانی آن در این شهر بودید باید باشید
صابر
|
جمعه 13 تیر 1393 - ساعت : 02:48
آقایان محترم اگه تاب وتحمل فعالیت در فضای مجازی را ندارید وفرهنگ استفاده از آن را نمی دانید به خود شما مربوط است من هیچ کدام از شما رو نمی شناسم پس طبیعی است که شماهم بنده رو نشناسید این دلیل نمی شود هر کس روش ومنشی برای خود دارد چرا اصرار دارید که باآوردن مثال وشاهد ثابت کنید که امام جمعه باید به روش شما اقدام کند ضمن این که این قیاس شما به هیچ وجه حجت برای دیگران نیست من زبان در کام نمی برم و تا آنجا که امکان دارد باشما مباحثه می کنم باشد که دیگران بادیدن این مکالمات پی به حقیقت ببرند گرچه زیاد افرادی هستند که ترجیح میدهند سکوت کنند گرچه سرگرمی خوبی شما برایشان فراهم کرده اید وبرای تفریح مطالب شما رامیخوانند

پاسخ ها
ابراهیم
|
جمعه 13 تیر 1393 - ساعت : 10:35
صابر تو مباحثه انجام میدی یا فقط یه تنه و بدون طرفدار و دلیل عقلی حمایت بی محتوا انجام میدی !!!!!!! خیلی با حالی ! لااقل به امام جمعه هم بگو بییاد دو نفری نظر بذارید که تنها نباشید ! شما که نسبت فامیلی هم دارید
طلبه
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 17:41
تناقضات شما بسیار است مثل نظرات قبل شما که می گفتید بحث کردن با شما خسره الدنیا و الاخره را بدنبال دارد ولی حالا مدام نظر میگذاری - ودر آخر بگویم که بسیاری از مشکلات ما در این کشور امثال شما هستید که بخاطر منافع خود مدام دین را تغییر می دهید و بسیاری از مفاسد از همین جا شروع شد که با این بحثها که آبروی موءمن و غیبت نکن و باید به خودش در خفا گفت و ... فضای امنی برای مفسدین درست شد که هر کاری دلشان می خواهد بکنند و کسی هم جراءت نکند به آنها چیزی بگوید برای اینکه متهم به تندروی و بی اخلاقی و بی دینی و... می شد و آیا کسانی مثل حضرت علی (که موارد آن بسیار است ویکی از آنها عثمان بن حنیف است که به قول آقای قرائتی در طول تاریخ بی آبرو شد ) ویا حضرت امام و حضرت آقا و بزرگانی مثل همین هایی که عرفان موری مثال زد و آیت الله مهدوی و بسیاری دیگر دین را نفهمیده اند که علنی انتقاد می کنند و فقط شما و امام جمعه دین را فهمیده اید ؟!!!!! -بس کنید بخاطر منافع اینقدر دین را تغییر ندهید که باعث شود مردم هم از دین زده شوند ، اگر چه خود شما هم به این گفته های خود اعتقادی ندارید و در برابر مخالفین خود این گفته ها را فراموش کرده و طوری دیگر عمل میکنید - آقای صابر به قول دوستان شما که محبوبیت و مقبولیت و اقتدار دارید چرا از مواجه با مردم می ترسید ؟، چرا می ترسی با مشخصات واقعی بیایی ؟ دوباره نگویی معذوراتی دارم که بسیار خنده دار است !!! پس اگه هم می ترسی و معذوراتی داری پس فعلا زبان به کام بگیر تا معذوراتت برطرف شود و اینقدر دین را بازیچهء منافعت نکن.

طلبه
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 17:40
آقای صابر بی حیایی هم حدی دارد مگر در قسمت مطالبات مردمی ودر مطلب نامه یک جوان شاهین شهری به امام جمعه ، حسین همین سوءال را از شما نپرسید و نگفتند که امام جمعه مثل آیت الله مهدوی نهی از منکر داشته اند یا خیر و شما هیچ جوابی نداده اید و یا خود بنده در مطلب امام جمعه ای که ازپست و استاندارد میگوید الا مبارزه با مفاسد اقتصادی نظری در تاریخ 30 اردیبهشت گذاشتم و این سوءال را از امام جمعه پرسیدم که آیا منکری بوده که توسط مسئولین انجام شده و شما محکم ایستاده اید تا جلوی آن را بگیرید واین را در خطبه ها توضیح دهید و این سوءال خیلی ها است و توجیه نکنید مثل همین توجیهات مسخره ای که شما در اینجا کرده اید که هر چه جوابتان را می دهند بازهم از رو نمی روید ، البته مثل آن مطلب همان مو قع ساکت می شوید ولی مدتی بعد دوباره همان توجیه مسخره را می کنید و در همان جا هم گفتم که صحبت آقای قرائتی با تیتر (غیبت از مسئولین نکن یعنی چه ،گاهی باید داد کشید )را که در آرشیو چند رسانه ای همین سایت است را گوش کنید و اینقدر دین را به خاطر منافع شخصی تغییر ندهید - و از نظر شما فقط مسئولین موءمن و دارای جایگاه هستند و آبرو دارند ولی به منتقدین هر چه به صورت آشکارا بگوییم اشکالی ندارد ، مگر امام جمعه منتقدین را در خطبه ها مگس نخواند ویا خود شما که در همین سایت چقدر توهین و تهمت زدید ، آخر این همه تناقض تا کجا و تا چه حد -و مطلب دیگر اینکه منکر فقط برای شما شده انتقاد به مسئولین و ما در این شهر منکری نداریم که شما موضعی بگیری و هر جا انتقادی به کسی شد شما فقط موضعی میگیری ؟ و اگر چه برای دیگران هم بیانیه صادر شده ولی شما هیچ عکس العملی نشان نمی دادی که این نشان میدهد که اگر شما با این روش انتقاد کردن مخالف بودی آنجا هم موضع می گرفتی که هیچ موضعی نگرفتی

صابر
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 02:24
محبوبیت مقبولیت واقتدار وقتی دریک نفر جمع باشد از وی یک انسان موفق می سازد که بحمدالله امام جمعه ماواجد همه این صفات هستند البته اگه ناراحت نمی شوید

پاسخ ها
عرفان موری
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 10:09
تعجب اینجاست که امام جمعه هم محبوبیت دارد و هم مقبولیت و هم اقتدار ولی از حضور در جمع مردم فراری و هراسان هستند و از یک پرسش و پاسخ معمولی فراری هستند ! یا خود صابر که اینقدر که از اسم آوردن از خودش میترسه از خدا نمی ترسه ! بس کنید از دروغ و نیرنگ ! بلا نسبت شما ، شاه هم خیلی میگفت من اقتدار و محبوبیت و مقبولیت دارم
صابر
|
چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت : 19:51
شما از کجا می دانید که در مقابل منکرات موضع نمی گیرند چون جار نی زنند وآبروریزی نمی کنند ورعایت حال مومنین راازحیث حفظ کرامت وشأن وجایگاه افراد مینماینداز نظر شماجماعت ،قابل قبول نیست ضمنأبیانیه هایی که علیه امام جمعه می دهید علیه کدام یک از مسئولین داده اید تا موضع بنده رادرآن مورد ببینید

پاسخ ها
عرفان موری
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 09:50
اولا داخل همین سایت هزارتا انتقاد شده در کدام از اون مطالب نظر گذاشتی ؟! فقط تا حرف امام جمعه شد پیدات شد ؟! دوما امام جمعه و استاد اخلاقت میگه من به مسئولین انتقاد نمی نمایم چون اینکار پنجه کشیدن در صورت هم است !!!!! اونوقت مگه میشه تو از استاد اخلاقت پیروی ننمائی !!! سوما وقتی بزرگان از خیلی مسئولین انتقاد مینمایند مثل هم اکنون که آیت الله مکارم و مصباح و علم الهدی و خاتمی و همدانی و ..... از این دولت و دولت قبل انتقاد مینمودند و حتی رسانه ای مینمودند مثل همین چند وقت قبل که وقتی وزیر ارشاد ، وقت ملاقت از آیت الله مکارم خواست به وی وقت ندادند و خود آیت الله مکارم آن را رسانه ای نمودند و گفتند به خاطر مواضع فرهنگی وزارت ارشاد ! به وی وقت ملاقات نداده اند ! آیا با اینکار اون مرجع تقلید دیگر برای وزیر ارشاد حیثیت می ماند؟ لابد حضرات آیات نمی فهمند که حفظ کرامت و شأن و جایگاه افراد چیست و فقط تو و استاد اخلاقت می فهمید ؟ که هر گندی داخل این شهر زده شد شما زبان به کام گرفتید مثل افتضاح انتخابات شورای شهر و اون ریخت و پاش و هزینه ها و شام دادن ها و رأی خریدنها که استاد اخلافت نه پنهانی به مسببین اصلی آن که اعضای سابق شورای شهر بودند تذکری داد نه در خطبه نماز جمعه حاضر شد بگه این کارها خلاف است !!!!! برید خودتون را جمع کنید که حالم داره بهم میخوره
عرفان موری
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 09:57
در مورد بیانیه ها که گفتی علیه کدام مسئول داده اید که من موضعگیری نمایم ؟ من که در جریان کامل بیانیه های این سایت نیستم ولی هر از گاهی که به نماز جمعه آمده ام بیانیه ها به دستم رسیده و یا در همین سایت دیده ام ! مثل بیانیه بر علیه شهردار سابق و یا بیانیه بر علیه شورای شهر قبلی یا بیانیه بر علیه نماینده مجلس سابق ... حالا تو بگو با کدام همراهی نمودی یا خودت را به خواب زده ای ؟
طلبه
|
چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت : 18:42
در خبرها که نگاه میکنیم از این موارد که امام جمعه شهرهای مختلف در مقابل منکرات موضع گیری می کنند زیاد می بینیم ولی ما تو این شهر خودمان انگار گه اصلا منکری رخ نمی دهد- راست میگه این فرد ناشناس انگار منکر فقط مخالفت با امام جمعه است که هر که این کار را کرد با شدید ترین اقدامات مواجه میشود - بطور مثال همین صابر تنها حامی امام جمعه را نگاه کنید اصلا کاری به دیگر مسائل شهر ندارد و در مطالب دیگر این سایت هم اصلا نظری نمی گذارد ولی تا به امام جمعه چیزی بگویند سریع واکنش نشان می دهد- نمی دانم خوب اینا چیزهایی می فهمند که ما نمی فهمیم!!!!!!!!!!!!!!

خادم
|
چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت : 18:04
ما با صابر به تفاهم نمی رسیم چون از دیدگاه وی اقتدار و محبوبیت فرق مینماید از دیدگاه ما محبوبیت یعنی حاج آقا شوشتری و کسی ساده زیست مثل ایشان که جوانان شهر هنوز به سراغ ایشان میروند و از نظر صابر اقتدار و محبوبیت یعنی اینکه با مسئولین ارتباط داشته باشه و با مسئولین شورای سیاستگذاری هر کاری هم انجام دهد همینطور تکانش از اینجا ندهند

ر.ن
|
چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت : 13:12
صابر پایه خنده به قول حسین نگفتی امام راتب بودن یعنی چه ؟ تو که شغلت آزاده این اصطلاحات را خوب بلدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

صابر
|
دوشنبه 9 تیر 1393 - ساعت : 16:12
حکایت مورچه است که آب تو خونه اش افتاده بود فکر میکرد شهر و آب برده من دقیقا زمان حاج آقای شوشتری رو هم یادم هست که به چه شکلی ایشان رفتن وچه دلیلی برای آمدن حاج آقای ملکیان مطرح شد اون دلیل هنوز هم به قوت خودش باقی است شما متأسفانه قادر به درک وفهم بسیاری مسائل نیستید این اصرار بیهوده ای که می ورزید هم قاقالی لی خواستن بچه است که اصلا متوجه مصلحت خودش هم نیست چه رسد به مصلحت عمومی.

پاسخ ها
دانشجوی تاریخ
|
سه شنبه 10 تیر 1393 - ساعت : 20:19
در زمان خلافت اولی و دومی ، دوم خیلی تلاش مینمود که از مخالفان و کسانیکه در خانه حضرت علی تحصن نموده بودن بیعت بگیرد و حتی تهدید به آتش زدن خانه و .... نمود ! لذا حضرت علی به وی گفت : ( امروز حرص تو بر امارت ابوبکر جز برای آن نیست که فردا در دسترس خودت قرار گیرد ) الآن ماجرای صابر هم این است البته نه جانشینی ! بلکه اینها میدانند با رفتن امام جمعه تمام روزهای بهاریشان به پایان میرسد ! و دیگه خبری از شغل و حقوق و پاداش و سمت و منصب و قرار گرفتن در جایگاهی که سواد آن را ندارند و نماز و .... نیست . لذا برای همین اینطور حرص میزنند !
حالا صابر بهش بر میخورد ولی به این سئوال من جواب دهد که بالاخره هر امام جمعه ای در شهرهای مختلف عوض میگردد ایشان هم که 12 سال در اینجا بوده اند ! دیگر چرا اینقدر شما اصرار دارید که ایشان بمانند اگر 4 سال در اینجا بودند و شما اینقدر دست و پا میزدید طبیعی بود ولی دیگر بعد 12 سال ایشان هر چی ایده و تجربه داشته به اتمام رسیده چه ایرادی دارد امام جمعه دیگری این شهر تجربه نماید و چه بسا هوای نو در کالبد شهر بدمد ! و به این دعواها پایان داده شود . ولی این دفاعهای صابر و اطرافیان امام جمعه شاهین شهر خیلی غیر طبیعی است !!!!!!!!!!!
صابر
|
سه شنبه 10 تیر 1393 - ساعت : 20:52
طبیعی است که وقتی یک امام جمعه ای با این محاسن از مدیریت ومقبولیت و شأن وجایگاه واقتداری که ایشان دراستان از شاهین شهر فراهم ساخته از پاک دستی و شجاعت وآزادگی ایشان همین بس که راحت میتوانستند شما راباپشیزی بخرند ولی ذاتأشخصیت ایشان مبری از این مسائل است ما نمی خواهیم جایگاه امامت جمعه تضعیف شود و باقوت وقدرت مسائل شهرستان راپیگیری نمایند جایی که به آن فی نفسه علاقه وعشق دارند چون زادگاهشان است مطمئنأ اگر ضعیف بودن تاالان جابجا شده بودن ولی چون وجودشان ضروری وباعث خیر وبرکت است مانده اند وامااینجانب شما اینگونه تصور کنید که منافع من به خطر می افتد وحقوق ومزایای من کم می شود و....اززمانی که زحمت بر ذمه گرفتن معاصی این حقیر بردوش شما دوستان عزیز افتاده احساس بسیار خوب ورضایت زاید الوصفی دارم وبه همین خاطر ازهمه شما سپاسگذارم
ناشناس
|
چهارشنبه 11 تیر 1393 - ساعت : 19:44
صابر خدائیش حرف از ذمه گرفتن گناه نزن !!!!!!!!!! به همین زودی فحاشی های خودت را فراموش نمودی در همین نظر آخرت میگی ایشان میتوانست مثل پشیزی شما را بخرد ! تو فکر کردی ما هم مثل امثال توئیم که دین مان را به دنیای پست شماها بفروشیم !ما مولایمان علی است که دنیای شما را از آب بینی بز پست تر می دانست !
طلبه
|
پنج شنبه 12 تیر 1393 - ساعت : 00:28
آقای ناشناس شما باید بدانی که این آقایان از جمله صابر برای هرگونه توهینی از خود خدا مجوز دارند و برای شما که مجوز نداری بد است که این حرفها را بزنی -اینها آنقدر رو دارند که به راحتی در یک نظر کلی توهین می کنند و اصلا مشغول ذمهء کسی نمی شوند و در همان نظر هم براحتی توصییهء اخلاقی می کند و الان تازه نسبت به قبل خیلی با ادب شده و شما به نظرات قبلی ایشان سری بزنید که به غیر از توهین چیزی ندارد- و به آقای صابر باید بگویم که شما اگر بتوانید مخالفی را بخرید لحظه ای درنگ نمی کنید و به لطف خدا تا حالا نتوانسته اید .
سعید سعیدی
|
پنج شنبه 3 مهر 1393 - ساعت : 09:39
آقا صابر خریدن کار معاویه است نه علی !!!!!!
مصطفی
|
دوشنبه 9 تیر 1393 - ساعت : 15:28
صابر درست میگی ، تو شرح صدر خوبی داری چون استاد اخلاق خوبی داری و اصلا نا امید نشو وادامه بده و از اینکه کسی حرف تو را تایید نمیکنه اصلا ناراحت نشو و این را در نظر بگیر که یکی مثل من هر روز مییام و نظرات تو را می خوانم و کلی می خندم -انشاالله خدا توفیقاتت را بیشتر کنه و با حاج آقا محشورت کنه . باز هم منتظر نظراتت می مانم.

صابر
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 17:41
اگه افتضاح به وجود میومد که شما داغ نمی کردین ضمنا نمیخواهد دلتون برای ایشون بسوزه نگران نباشید قطعأ خداوند قادر قاهر شر وفتنه شما رو به خودتان برمیگرداند بنابراین همه این اقدامات تخربیی وسازمان دهی شده شما نواختن طبل بی آبرویی خودتان است

صابر
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 17:36
رب اشرح لی صدری ویسر لی امری ..........لطف الهی شامل حال من درهمه حال بوده بدتر ازاین هم که بگویید وببافید که من تحریک بشم وباشمامقابله به مثل بکنم زهی خیال باطل وعلت ان هم این است که اصولا شخصیتی برای شماقائل نیستم حالا اگه عصبانی هستید من توصیه میکنم یه دوش آب سرد بگیرید شاید افاقه کنه

خیرخواه امام جمعه
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 16:05
آقا تهش رو بگید این امام جمعه تا کی می خواد بمونه بابا شهر رو ریخته بهم آخه کدوم مسئوله تو این شهر که 12 ساله در مسئولیتش مونده آخه مردم خسته شدند یک امام جمعه بیاد که سطح سواد بالایی داشته باشه مثل حاج آقا شوشتری عزیز که مردم وقتی میبننش هم سوادشون بالا بره هم معنویتشون . آقای ملکیان تو را به مقدساتی که قبول داری دیگه دست از سر این شهر بردار بگذار لااقل این شهر یک نفسی بکشه . آقای ملکیان باور نمی کنید ولی حتی اطرافیان خودت هم دارن میگنه دیگه خونه های امام جمعه پر شده ولی نمی دونم چرا بازم اصرار داری تو این شهر بمونی هرکس تو را تشویق می کنه که بمونی مطمئن باش خیرخواهت نیست حالا خود دانی

میثم
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 15:06
صابر 2 ضربدر 2 چند میشه ؟
تو تا به حال رنگ دانشگاه را دیدی که مدعی دانشجوی دکترا هستی ؟!

صابر
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 11:09
آهان از این به بعد دیگه به مصلحت نیست که جوابیه های منو منتشر کنید این کامنت ها رامن برا خوندن شما نمی گذارم برای وجدان های بیدار یا نیم خفته ای که هنوز حق طلبی راباتعصب درونشان نکشتن وگرنه تکلیف شما که روشنه

پاسخ ها
خیرخواه صابر
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 14:19
پناه به خدا که انسان اینقدردچار خودبینی بشه ! حتی دو نفر تا به حال حرفهای تو را تائید نمودند که تو دنبال وجدان بیدار باشی ! نه حاضری به قول دوستان علنا بیائی بحث علمی نمائی نه سواد داری نه بلدی مودبانه حرف بزنی نه حاضری با اسم حقیقی بیائی نه چهارتا دلیل منطقی داری ! اونقدر هم ساده لوح هستی که نمی فهمی مدیر این سایت هم به عمد هر چی نظر میذاری نمایش می دهد چون این دفاعهای تو اونقدر که به امام جمعه ضربه میزنه عملکرد خودش نمیزنه ! تو با این دفاعت ثابت نمودی طرفداران امام جمعه بی ادب هستند ، بی سواد هستند ، اهل پول و مال دنیا هستند ، حاضر به مواجه با مردم نیستند ، حاضر به پاسخگوئی نیستند ، و دلیلی هم برای ادامه حضور امام جمعه ندارند !!!!!!!!!! از این افتضاح تر هم میشه ! اگه تو سکوت میکردی این همه افتضاح به وجود نمی آمد
صابر
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 00:42
ازاین دست معنی نفس معنا رانمی دهد اینقدر عصبیت درشما اثر کرده که متوجه عمق معانی هم نمی شوید البته حق هم دارید خدایا گرفتار عجب قومی شدیم ما

یک مسئول
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 00:15
سلام آقای مدیر سایت وجدانا این پیام منا منتشر کن. این صابر معلومه کیه سینه چاک امام جمعه، نوکر وچاکر و محرم اسرار امام جمعه و رییس دفتر امام جمعه هست آقای.... (علیه ما علیه)

صابر
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 20:58
ضمنا معیار سنجش سواد من شما باشیدمن ترجیح میدم که بیسوادباشم افتخارهم میکنم

پاسخ ها
محمد حسین غلامی
|
یک شنبه 8 تیر 1393 - ساعت : 00:25
خوشم مییاد اینها از اعتماد به نفس کم نمی آورند . بی سوادی صابر معلوم شده بازم اظهار فضل میکنه من جای این بابا بودم همچنین سوتی میدادم میرفتم دیگه پیدام نمیشد . صابر خدا را شکر امثال تو مدافع امام جمعه هستی وگرنه اگر این طرفی بودی ما چطوری غضنفر را میگرفتیم
صابر
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 16:34
طرف واقعا فک کرده امین الرعایاست از این دست القاب وعناوین سالها پیش خلفای عباسی برای خود استفاده میکردندوقص علی هذا.......

پاسخ ها
امین الرعایا
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 17:07
بیسواد ! آخه در دوران خلفای عباسی کی ما امین الرعایا داشتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امین الرعایا مربوط به زمان قاجار است ! آخه تو چه دانشجوی دکتری هستی که این را نمی دانی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اسامی خلفای عباسی این گونه بوده : أبو الربیع سلیمان المستکفی بالله - أبو الفضل العباس المستعین بالله - محمد المتوکل علی‌الله
دیدی گفتم شماها بی سواد هستید و به دروغ میگی دانشجوی دکترا !!!!!!!!!!!!!!!!!! برای همین است که از بحث و مناظره و پرسش و پاسخ فراری هستید !!!!!!!!
عمار
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 18:14
صابر مجبور بود حرف بزنی ! به همون فحشها و چیزهائی که در درس اخلاق یاد گرفتی ادامه میدادی! یک اظهار فضل نمودی همه فهمیدن بی سوادی !
کرمی
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 23:51
دم امین الرعایا گرم که صابر را اینقدر ضایع نمودی ! صابر خدائیش سیکل هم داری ؟
صابر
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 13:48
شما که از سوابق وتحصیلات وشغل بنده خبر ندارید پس این اظهار نظر های سخیفانه چه معنایی دارد جز بی تقوایی وبی دینی عیب شما اینه فقط خودتون رو مشروع ومقبول میدونید درحالی که کارفرهنگی شماهم دیدیم همه اش سیاسی کاری واستفاده ابزاری از اعتقادات مردم است اگه همین رویه راادامه بدهید داعیه نبوت هم ازشما صادر خواهد شد اصلا لزومی نمی بینم که از خودم چیزی بگم درهمین حد بدانید که اتفاقا شغل بنده آزاده وتحصیلات اینجانب نیز درحال حاضردانشجوی دکتری هستم اتفاقا سالها کار فرهنگی هم انجام دادم درهمین حد بدانید تابعد....

پاسخ ها
امی الرعایا
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 16:56
ما از سوابق تو خبر نداریم ولی بچه های فرهنگی شهر را کاملا میشناسیم و میدونیم کی طرفدار کدام طرفه ! من قسم میخورم دروغ میگی چون از اینکه هویت خود را بیان نمائی فراری هستی ! داعیه نبوت هم شما دارید که هنوز هیچی نشده حاج آقا را مجتهد نمودی !!!!!!!!!!!!!!!!! چهار روز دیگه هم نایب خاص امام زمان و بعد هم باب .... در ضمن هر کس در زمینه کار فرهنگی منتقد شما بود باید به سیاسی کاری متهم بشه !!!!!!!!! برو وقتی تونستی از مال دنیا گذشت کنی بیا بحث کن !
امین الرعایا
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 13:09
اگر راست میگوئید و اینقدر ادعا دارید در مورد مسائل امام جمعه که معذوریت دارید بیائید جلوی مردم پرسش و پاسخ ! از خودت تا امام جمعه و دفتر امام جمعه و اعوان انصار !!! همه مترسید !!!!!!!! حداقل یک نماینده با سوادتان را بفرستید بیاید در مقابل مردم در مورد امور فرهنگی بحث نمائیم تا سوادتان مشخص گردد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 11:38
سلام
شنیده شده مدیرعامل رفاهی تفریحی داره عوض میشه
شما خبر رو تایید می کنید؟

صابر
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 00:26
بیایید یه کم بودجه بدید به این مراکز فرهنگی خصوصی تا................

صابر
|
جمعه 6 تیر 1393 - ساعت : 18:03
آهان پس مشکل اینه که چرا یکی ازشما مسولییت سازمان فرهنگی رادست نمیگیرید وچراآقای ملکیان یکی ازشمارامعرفی نمیکنه تااین میلیاردی که چشم شمارومتأسفانه کورکرده رو شما هزینه کنید وبه آلاف والوف برسید خب حتماصلاحیت لازم برای این کاربرای شما متصور نیست این که ناراحتی نداره شاید شماهم یه وقتی عاقل شدید و واجد صلاحیت پس تااونروز بهتره حرمت نگه دارید هرچه این کارها روبکنید بی اعتبار تر می شوید و ولی فعلا نشون میده پختگی لازم برای پذیرفتن مسوؤلیت راندارید برای مواجهه حضوری هم معذوراتی هست امیدوارم پیش خودتون دوباره تحلیلهای آنچنانی نکنید امثال آقای ملکیان مجتهد است یعنی ازکسی تقلید نمی کند ،مورد وثوق است طرف مشورت است محترم است بنابراین پرمسلم است اگه بودجه ای بخواهندهزینه کنند شاید بانظر ایشان باشد ولی تاابد هم اگر چنین رفتاری داشته باشید هیچ مدیری محلی ازاعراب برایتان قائل نخواهد بود بنابراین دلخوش به افرادی که هریک به دلیلی شماراتأیید میکنند نباشید اتفاقا بودجه ومنابعی که دراختیار ائمه جمعه درکلان شهرهاهست به هیچ وجه قابل مقایسه نیست به علاوه صدها سازمان موازی دیگر بابودجه های آنچنانی دقیقا نگرانی شما مشهود است ولی اگه برای دیگران هم یک حداقل شعوری یافهمی متصور بودید متوجه می شدیدکه بقیه هم می فهمن شما چه توقعاتی از مطرح نمودن مسائل انحرافی دارید ولی مطمئن باشید به هدفتان نمی رسید الی الابد

پاسخ ها
امین الرعایا
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 12:50
صابر اولا ما مثل شما نیستم که 12 سال در یک شهر بمانیم و مردم طرف را نخواهند ولی طرف میز را رها نکنه و وقتی زنگ میزنی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که آقایان بعد از 12 سال این آقا را نمی خواهید عوض کنید ؟ که در جواب بگویند که ما هر چی به ایشان میگوئیم بیائید بروید یک شهر دیگه و بیا برو خمینی شهر ! میگوید نه من نمی روم و همین جا میمانم !!! به نظر تو اینکه هم مردم و هم دستگاه بالاتر بگوید بیا از اینجا برو و طرف ول نکنه نشانه شیفتگان خدمت است یا تشنگان قدرت ؟! ثانیا بله ما دوست داشتیم که شخصی که سالها کار فرهنگی کرده و سالها با نوجوان و جوان کار فرهنگی انجام داده و بزرگترین مجموعه فرهنگی شهر از حیث جوان و نوجوان را داراست بر مسند سازمان رفاهی و تفریحی بنشیند چرا او ننشیند و کسی مثل رئیس کنونی که سابقه امور مالی شهرداری دارد و هیچ سابقه امور فرهنگی را ندارد بر این مسند بنشیند ؟! عزیزم ما حرص اصلاح امور فرهنگی شهر را داریم و مثل برخی دنبال حفظ منافع قدرت خود نیستیم ؟! ما خودمان ا هم نشان دادیم که با کار فرهنگی در مجموعه های خود به صورت مجانا و با گذاشتن وقت از زندگی و حتی قربانی نمودن تحصیلات و شغل و در آمد مالی داریم کار فرهنگی انجام میدهیم . کارنامه ما مشخص است ولی شماها چی ؟! شما به اسم کار فرهنگی و کار برای مردم دارید حقوق میگیرید و اضافه کار و هدیه های سالیانه و به اسم کار فرهنگی گزارش کار به مقام بالاتر !!!!!!!!! جمع کنید خودتون را که حالم از نفاق شما به هم میخورد . شما و امثال شما اگر مدعی دلسوزی مردم را دارید بگید کدام مجموعه فرهنگی که مردم نهاد باشد دارید ؟ که دارید آنجا بدون حقوق و مزایا و پاداش کار فرهنگی انجام دهید و چهارتا نوجوان و جوان را جذب نمائید ؟!!!! اگر راست میگی اسم مجموعه فرهنگی که فعالیت میکنی را بگو تا رسوا شود هر کسی که کار فرهنگی برایش شده نون دونی !!! من که تمام مجموعه های بزرگ و فعال فرهنگی شهر را میشناسم ، و با آنها رفاقت دارم ، همه آنها با امام جمعه و امثال تو مخالفند ! کدامشان با شما موافق است ؟ طرفداران شما کسانی هستند که کار فرهنگی برایشان شده نون دونی برای خودشان و فامیلها و فرزندانشان و یا به اسم کار فرهنگی اگر حقوق هم نمی گیرند یک منصب و مسئولیت دارند یا از کنار امام جمعه دارند بودجه های سنگین فرهنگی به جیب میزنند !!!!!!!!!!!!!!! اونوقت مائی که کارنامه خود را در جهاد فرهنگی سالها نشان دادیم برایمان جیز است که لااقل بعد از سالها یک نفر از بچه های پر شمار فرهنگی بر مسند فرهنگی شهر بشیند که هم از لحاظ سواد فرهنگی و هم از لحاظ تجربه فرهنگی شماها را دخل جیبمان میگذاریم و لی اگر یک مشت بی سواد بر مسئولیت های فرهنگی شهر بنشینند بلا اشکال است ؟!!!!!!!! اگر راست میگوئید و مرد هستید بیائید در حضور مردم در مورد امور فرهنگی بحث نمائیم تا مردم ببینند که شما چقدر سواد فرهنگی دارید و چقدر تجربه کار فرهنگی ( نه شغل !) دارید ؟!
امین الرعایا
|
شنبه 7 تیر 1393 - ساعت : 13:06
آخه چه معذوریتی داری جز اینکه وقتی خودت را معرفی نمائی لیست حقوق و پاداش و دریافت بودجه های فرهنگی را باید بدهیم در این سایت منتشر نماید ؟ تا کی ما به خاط یه مشت نان به نرخ روز خور باید حرص مسائل فرهنگی این شهر را بخوریم ؟ امام جمعه اگر مجتهد است برود درس خارج بگذارد تا معلوم گردد ؟ تازه در فقه مجتهد است چون در فقه مجتهد است در پزشکی هم متخصص است ؟ بدبختی ما با شماها همین جا شروع میشود که فکر مینمائید امور فرهنگی هر کسی میتواند در آن اظهار نظر نماید ! آقای محترم فرهنگ مثل فقه یک علم است باید مطالعه داشته باشی باید دود چراغ خورده باشی باید فرهنگ را بشناسی ؟! باید تجربه کار فرهنگی و سرکله زدن با نوجوان و جوان را بدانی ! شماها فکر کردید چون در ساخت و ساز تخصص دارید کار فرهنگی هم همینطور مثل ساختمان سازی است ؟!
صابر
|
پنج شنبه 5 تیر 1393 - ساعت : 04:09
چه جالبه که برای خودتون نوشابه هم باز میکنید به نظر شما میشه مشکلات فرهنگی تهران واصفهان ودیگر شهرهارا به گردن ائمه جمعه آن شهر هاگذاشت به چه زبانی باید به شماگفت که درصورتی که بناباشد که زیر سئوال برود خیلی از مسائل اعتقادی مامورد خدشه وشبهه واقع میشود وقتی یک مسئول به مسافرت یامأموریت برود بطور قطع ویقین برای خود جانشین انتخاب میکند وامور رابه وی می سپرد امثال حضرت آیت اله مهدوی ویا حضرت آقای معمارمنتظرین چطور سر ازشهر ۷۲ملت شمادرآورده اند اگر دغدغه فرهنگی نبود پس این همه برنامه های متنوع ومعظمی که درشاهین شهر به همت آقای ملکیان برگزارمی شود به نظرشمابصورت تصادفی میباشد اگر ایشان کسانی رامورد هجمه قرارنمی دهد تاشما خوش به حالتان شود واگر طبق رأی ونظر شماحرکت نمی کند این انصاف است که این گونه مورد عقد وکینه ودشمنی شما باشد ؟ازنجابت بزرگواری ومناعت طبع ایشان است که درمقابل نظرات مضحک وخنده آور شماسکوت اختیار نموده وعرض حال نمی نمایند من قصد توهین به هیچکدام ازشما عزیزان راندارم چون احساس می شود اکثر مطالب شماازسر جهالت قاصرانه نیست ولیکن اثر وضعی که به دنبال دارد مع الاسف نیات فاعل راتوجیه نمی نماید این است که همه گونه تهمت وافترا وتحلیل روانشناسی آن دانشجوی محترم رامن به جان میخرم لذا کارشما خوشنودی افراد بی ریشه وبی اعتقاد به اسلام ونظام رابه دنبال خواهد داشت بنابراین استغفار نموده وبه این حرکات پایان بدهید ودرعوض انرژی خود رابرروی مسائل بااهمیت روز بگذارید باشد که احساس مسئولیت شمادرفرهنگ سازی برای کل جامعه تاثأثیر گذارخواهد بود

پاسخ ها
آنتی صابر
|
پنج شنبه 5 تیر 1393 - ساعت : 12:41
آقا صابر همه مطالبی که گفتی قبلا بچه ها جواب دادند ولی از رو که نمیری ! همینکه تو استادت به جای حاضر شدن در مقابل عموم مردم و منتقدین مدام بحث را عوض مینمائید معلومه که کارتون خیلی خرابه که جرأت حضور در مقابل سئوالات مردم را ندارید ! چرا طفره میری مگه نگفتی مردم طرفدار شما هستند پس چرا هم خودت و هم استادت از جوانان فراری هستید !چرا جرأت نداری با اسم واقعی بیائی ؟ چرا حاضر نیستی در مکان عمومی به مردم پاسخ بگی ؟ خوب همین بحث ها که بیان نمودی را بیا جلوی مردم بگو ببین مردم با جوابهای مستدل چطور از میدان به درت مینمایند ! آیا این همه کامنت مردم را ندیدی که چه میخواهند ! به غیر از این است که اگه خودت را معرفی نمائی یا در جلوی عموم مردم ظاهر شوی منفور میشوی !
امین الرعایا
|
پنج شنبه 5 تیر 1393 - ساعت : 18:37
در تهران مسئول فرهنگی و تمام کارهای فرهنگی با امام جمعه نیست ! ولی در شاهین شهر وقتی میخواهند رئیس رفاهی تفریحی را بگذارند با نظر امام جمعه میگذارند ! تمام بودجه ها به جای اختصاص به مراکز فرهنگی خصوصی به امام جمعه شاهین شهر میدهند و اون هم دو تا سخنران می آورد برای چند تا پیرمرد و چندتا مذهبی که خودشون داخل صراط مستقیم هستند ! برو داخل تهران بین بودجه های فرهنگی را به چه کسانی میدهند ! اونجا بودجه های سنگین را به مراکز فرهنگی خصوصی میدهند نه به امام جمعه تهران !!!!!!!!!!! امام جمعه شاهین شهر با دریافت پولهای فرهنگی در شهر سد راه فرهنگ شده !!!!!!!!!اگه راست میگی بگو امام جمعه چند نفر نوجوان و جوان جذب نموده ؟ امام جمعه سابق حاج آقا شوشتری برو درس اخلاقش داخل اصفهان ببین از شاهین شهر با اینکه 12 سال رفته چند نفر از شاهین شهر می روند و اونوقت جلسه اخلاق امام جمعه در شاهین شهر که دو قدم راه است یک جوان هم پیدا نمیشه ؟! حاصل 12 سال کار فرهنگی و هزینه میلیاردها تومان پول شهرداری باعث جذب یک جوان و نوجوان نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
|
سه شنبه 3 تیر 1393 - ساعت : 03:22
با تشکر از دانشجوی روانشناسی که مطلبی را بیان کرد که من به آن توجه نداشتم و وقتی مطلب شما را با دقت خواندم دیدم که درست می گویید و این نکته که آتش لجاجت در آنها شعله ور میشود در روایات هم موجود است ولذا قصد داشتم دوباره جواب محکمی به آن دو بدهم ولی ایراد خود را پذیرفتم وبا اینکه سخت بود از جواب صرف نظر کردم زیرا فکر می کنم اندکی مانده تا همه چیز مشخص شود که اگر دوستان دقت کنند در جواب آخر آنها خیلی چیزها مشخص است ولی وقتی شخصی به انسان تذکری میدهد و می بیند درست است بنابر شرع واخلاق وعقل باید به آن عمل کند و از بقیهء دوستان هم میخواهم که اینکار را بکنند هم بخاطر این دلیل و هم اینکه این دو نفر هم مطلب خاصی ندارند و دیدید که اکثر صحبتهای دوستان هم درست درآمد و نیازی به بحث بیشتر نمی باشد و هر وقت آندو خواستند بیایند رودرو بنده هم آماده ام و فکر کنم آنجا و در حضور همه هم بهترین جا می باشد که آقای اکبری اسنادی که می گوید را نشان دهد و همه را روشن کند ، بازهم از دانشجوی روانشناسی تشکر می کنم .

دانشجوی روانشناسی
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 20:24
من دلیل این گفتار اکبری و صابر را می دانم ! این دو نسبت به این سایت حسادت دارند و از اینکه این سایت این همه مخاطب داره و مردم شاهین شهر از این سایت بازدید مینمایند و مشکلات و انتقادات خود را با این سایت در میان میگذارند حسادت مینمایند ! البته این را آشکار نمی کنند ولی اگر کسی در زمینه روانشناسی کار کرده باشد متوجه میگردد . در صحبتهای صابر ببینید که میگوید (جوجه های تازه به دوران رسیده ) این لفظ بی جهت از دهان وی خارج نشده است بلکه یک عقبه ذهنی در فکر وی دارد که همان حسادت به این سایت است که چرا چند جوان این همه مخاطب دارند و من ندارم ، چرا این مردم به من توجه نمی کنند و از من چرا حرف شنوی ندارند ؟ یا اکبری که میگوید من طرفدار هیچ مسئولی نیستم و از یک سری مسئول هم اسم می آورد ! خوب با این فرض اگر فقط این سایت از امام جمعه هم انتقاد مینماید کمک به شما است و باعث پیشبرد اهداف شما است آیا در جامعه یک نفر میتواند هم دکتر باشد و هم کارگر ؟ مطمئننا خیر چون جامعه از فرایند افراد مختلف تشکیل گردیده و با کمک هم در راه تعالی جامعه میکوشند . پس اگر اکبری با راهبردهای مشترک سایت و خود نمی تواند همراهی نماید به خاطر این است که انتظار دارد همه به وی توجه نمایند و در پشت سر وی حرکت نمایند و از وی رهنمود بخواهند ! پس از پر مخطب بودن سایت و توجه مردم دلگیر است و ناراحتی خود را این طور نمایش میدهد . یا به تعبیری دست به ناهنجاری میزند ! لذا لازم است مخاطبین سایت در گذاشن نظر از تقابل با وی بپرهیزند چرا که آتش لجاجت را در وی شعله ور مینمایند پس میتوانید با احترام به وی و سپردن مسئولیت او را مورد توجه قرار داده که وی احساس مشارکت و احترام به خود را احساس نماید.

پاسخ ها
کارمند
|
سه شنبه 3 تیر 1393 - ساعت : 00:14
من هم این مسئله را تائید میکنم . البته بیشتر این حسادتها از جانب به اصطلاح قدیمی ها و سابقه داران شاهین شهر است . من هم به عینه دیدم که بسیاری از کسانی که دیگه سن وسالی دارند بدون هیچ دلیلی از این سایت نفرت دارند و علتشان هم اینه که چرا نمی آیند ما بهشون بگیم چیکار کنند ! یه عده ای هم کسانی هستند که سی سال در عافیت بوده اند و همه چیز را ماست مالی نمودند و حالا که قواعد بازی آنها بهم ریخته ! خیلی ناراحتند ! البته این افراد معدودند .
اکبری
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 17:57
سلام مدیر سایت نکنه این آقای حسین مغز متفکر شماست؟؟!!! نه عزیز من همه این حرفهایی که گفتی یه ریال ارزش نداره. من فقط الان تو این فکرم که چطور میتونم مستنداتما رو کنم چون به این سایت اعتماد ندارم مثل بعضی ها اهل شب نامه پخش کردن هم نیستم.چرا همین تبلیغات و تخریب ها را برای جوادی و فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و دادستان نداشتید وندارید که خدا شاهده کارها عملکرد بد اینها به مراتب از ملکیان بدتر بود وهست. امثال جوادی کم بلا سر بچه های اصولگرا نیوردند وامثال فرمانده سپاه ونیرو. به این شهر اهداف وارمانهای رهبر ونظام کم خیانت نکردند و نمیکنند شواهد ومدارکش موجوده. ولی تو همه اینها یک دفعه ملکیان بده شد!!!!!خداوکیلی من طرفدار ملکیان نیستم وطرفدار هیچ مسئولی در این شهر نیستم هرجایی که اشکالی دیدم خودم وارد عمل شدم و اقدام کردم وحتی ضربشا هم خوردم اما مثل شما هم عمل نکردم.

پاسخ ها
ناشناس
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 18:23
من آقای اکبری را میشناسم ! ایشان در مورد نظراتی که در این سایت میگذارد با من صحبت کرده و من با ایشان مخالفت نمودم و وقتی نظرات وی را خواندم دیدم ایشان با این سابقه منفی چه جفائی به عدالتخواهان دارد مینماید و آن هم به خاط چند چیز دنیائی ! من از ایشان مستنداتی دارم که اگر افشا نمایم کاملا به ماهیت ایشان که جزو کسانی است که به شدت نان به نرخ روز خور است و هرجا منفعت باشد وارد عمل میگردد و تا به حال هیچ کارنامه مثبتی هم ندارد جز حرف مفت زدن ! شغلش فقط ایراد گرفتن به منتقدین و بچه هائی است که آزاده هستند میباشد ! ایشان شغلش به برکت از مسئولین است و اگر در شهر تغییراتی ایجاد گردد از شغلش بیکار میشود و هزران امتیاز تا به حال از مسئولین کسب نموده است ! اگر اسم واقعی وی را بیان نمایم و پشت پرده وی را دیگر هیچ آبروئی برایش نمی ماند و حرفهای بالای وی هم برای سر سپردگی به یک نفر است ! اگر یک بار دیگر با این روش نفاق برانگیز نظر گذاشت مجبورم اسم و مستندات وی را در اختیار مدیر سایت قرار دهم
ابراهیمی
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 19:10
آقای اکبری ما و بچه های این سایت کارنامه مان و فعالیتمان در این چندین سال کاملا مشخص است و تا به حال هم وامدار هیچکس نبودیم و برای همین هم راحت حرفمان را می زنیم و الآن هم همانطور که پیشنهاد دادیم حاضریم با اسم و رسم اصلی خود و شغل و زندگی خود بیائیم وسط میدان و در مقابل مردم هم راحت حاضریم هرجا که تو و اکبری گفتید بیائیم در مقابل مردم بحث نمائیم ، که خود مردم بیایند قضاوت نمایند ! تو هم نمیخواد فکر کنی که چطور مستندات خود را رو کنی ! اگه راست میگی پیشنهاد از این بهتر که بیائی در مقابل مردم در مسجد یا سالن تریبون به تو بدهند و صحبت نمائی ! ولی چرا این همه دوستان الآن در نظرات پیشنهاد دادند که بیا علنی و در جای عمومی صحبت کنیم و تو و اکبری طفره میروید ؟!!!!! چون شما از اینکه با اسم و رسم واقعی بیائید واهمه دارید چون خودتان و وجدانتان میداند که چه گذشته و سابقه مفتضحی دارید و فقط علاقه دارید که از پشت کامپیوتر و به صورت ناشناس حرف بزنید ، چون چهره واقعی شما پنهان بماند ، چون هیچ سابقه ای جز پاچه خواری نداری ! و هیچ جا به خاطر دین خودت را عرضه ننمودی و در عوض هرجا منفعت دنیائی بوده حاضر بودی ! ولی ماها از بیان و آمدن به صحنه هیچ ابائی نداریم چون طلائی که پاک است چه منتش به خاک است ! کسی مثل ابوذر که به هیچ کس وامدار نبوده و سابقه پاک و درخشان داشته میتواند بر علیه ظلم فریاد بزند نه امثال تو !
ابراهیمی
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 19:22
در ضمن جوادی و دادستان و نیروی انتظامی را هم بهانه نکن ! چون لازمه چشمهات را باز کنی و در آرشیو این سایت بگردی و ببینی در این سایت از دادستان و هم نیروی انتظامی هم تعریف شده و هم انتقاد و از جوادی هم لازمه همین مطلب چند هفته پیش را ببینی که یک مطلب از جوادی این سایت گذاشت و به راحتی نظرات را هم باز گذاشتند و مردم هم هرچه از جوادی بود گفتند ! اینقدر گذشته داغون خودت را پشت این حرفها پنهان نکن !
ابراهیمی
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 19:28
تازه تو اگر از این مسئولین که نقد داری یا یا اونجائی که میگی ضربه خوردی ( البته میدونم که دروغ میگی ) مگه این سایت جلوت را گرفته برو دنبال کن ! تازه این سایت در قسمت مطالبات مردمی هم هرکس هر حرفی داره و مستنداتی داره و انتقاد از هر مسئولی داره در سایت درج می نمایند ! من خودم در قسمت مطالبات مردمی از نیروی انتظامی گلایه داشتم ، مدیر سایت هم در مطالبات مردمی نمایش داد ! اکبری دردت را بگو ! اگر به قول خودت هرجا اشکالی دیدی و وارد عمل شدی و پرونده ات پاکه چرا با اسم و رسم واقعی و در ملع عام نمیییای به صحنه حرفت را بزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
صابر
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 01:39
یه روز هویتم رو براتون روشن میکنم اون روز از رفتار بسیارزشت وسخیفانه خود شرمسار خواهید شد خواهید دید هیچ رابطه ای بین این حقیر وامام جمعه وجود ندارد واکبری هم نمی شناسم اتفاقا شما بخاطر عدم درنظر گرفتن سهم برایتان دارید جلز وولز میکنید ولی دیگران راهم از همین دریچه می بینید خیلی دوست دارم بااسم ومشخصات واقعی خودم برجک شماجوجه های تازه به دوران رسیده رو بزنم ولی الان وقتش نیست شماهم عجله نکنید چقدر برای شمامتأسفم اینکه بیکارهستید دلیلی برای اینکه مدعی العموم باشید نمی شود کاش آقایان مسئولین یه اداره جدیدی درست میکردن وسمت های آن رابین شما تقسیم میکردن تا دیگر فرصتی برای مشاجره ودغدغه ای برای فرهنگ واعتقاد مردم پیدا نمی کردید

پاسخ ها
حسن
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 18:13
هویت را ول کن ! چرا نمییای جلسه رودرو ؟ چرا نمیییای با امام جمعه تون جلسه پرسش وپاسخ ؟ شما که گفتید زیاد هستید ؟ پس از چی میترسید ؟ دیدید فشار زیاد شد گفتید اگه کامنت نذارید آبروتون میره ، اومدی دوباره اراجیف بافتی !!!!!!
کارمند
|
سه شنبه 3 تیر 1393 - ساعت : 00:15
انشاء الله با ظهور امام زمان چهره شما عیان خواهد شد اگر با شمشیر مبارک نباشد
ن.ک
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 00:56
من خیلی به این مسائل و اختلا فات دو طرف آگاه نبودم و فقط مطالعه می کردم و برایم جالب بود که بدانم دو طرف دنبال چه هستند ولی الان خیلی چیزها برام روشن شد- آقای اکبری و صابر آدم با این روشها به جایی نمی رسه و خودتون دیدید نتیجه اش چی شد.

سمیه .ج
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 00:38
این اکبری عجب فیلمی بود من فکر کردم راست میگه ولی تا حرف عمل شد دیگه رفت دنبال حیله گری دیگر- عجب ،چیکار که نمی کنه این دنیا- خدا خیرتون بده بازم سربلند شدید و اونا ...

محسن.ف
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 00:30
یک فاتحه برای صابر واکبری بفرستید که به لقاءالله پیوستند.

رضا
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 00:20
اکبری پس چی شد تو که دنبال بحث عالمانه بودی !!!!! - پس کو سند و مدرکت - خیلی پیش خودت فکر میکردی زرنگی ولی خدا رسوات کرد.

حسین
|
دوشنبه 2 تیر 1393 - ساعت : 00:08
این صابر که فراری شد و دیگه پیداش نشد و نیومد جواب بنده و دوستان را بده و اکبری هم که به آن پیوست اگرچه همانطور که گفتم این دو اسم از یک نفر بود ولی باید فاتحهء این دو اسم را خواند تا دوباره مقداری صبر کنند و آبها که از آسیاب افتاد دوباره با یک اسم جدید بیایند . ولی بدجور ....

محمد اصلانی
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 23:37
مدیر سایت نباید نظرات اکبری و صابر را نشان میداد. چون کاملا مشخص بود این دو نفر از کسانی بودند که یا در دفتر امام جمعه هستند یا شغلی از سوی امام جمعه نصیبشان شده که در صورت رفتن امام جمعه ، به خاطر عدم شایستگی آن شغل از آنها گرفته میشود . و یا از بودجه های حمایتی امام جمعه استفاده بردند !!! لذا این حرفهای صدمن یه غاز آنها و اینکه این سایت به برخی مسئولین انتقاد نمی کند و مستند داریم یه دغل بازی بیش نبود !!! دلیلم هم این است که اگر اینها به این سایت ایراد دارند چرا هر وقت از امام جمعه انتقاد میشود اینها پیدایشان میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا از هر مسئولی انتقاد میشود اینها جیغ سبز نمی کشند ؟؟؟ و فقط از امام جمعه که انتقاد میشود انگار بهشون فحش ناموسی دادی می آیند داخل میدان !!!! البته این دو نفر برای امام جمعه هم دل نمی سوزانند ! بلکه از بیکار شدن ترس دارند از به پایان رسیدن رانت ترس دارند !!! ولی مردم خوب جواب بهشون دادند و سریع گفتند بیائید حضوری صحبت کنیم که اونها هم دمشون را گذاشتن روی کولشان و در رفتند .

سید
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 08:59
اکبری و صابر اگه پیشنهاد حسین زمانی را قبول نکنند واقعا برای طرفداران امام جمعه آبروریزی است ! اگه موافقت شد اعلام کنید تا ما ها هم بیائیم از نزدیک نظاره گر باشیم

حسین
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 02:25
در جواب آقای اکبری (یا صابر اکبری) که مطمئنم اسم آن هیچ کدام از اینها نیست ، مواردی دارم که بیان می کنم . 1-ابتدا از خوانندگان می خواهم که ابتدا نظرات را با دقت بخوانند و مانند تناقضات نظرات صابر متوجه بشوند که حرفهای آنها دروغ است . 2-یکی از تناقضات این است که در نظرات قبلی گفت (چرا این سایت اینهمه چرت و پرت و توهین را به مسئولین انجام میده و کسی کاریش نداره؟ خب فقط یک جواب داره اونم اینه که دستاشون با مسئولین تو یک کاسه هست که کا ریشون ندارن و...) و اینجا می گوید (خب دو صورت دارد یا شما دستتون با مسئولین تو یک کاسه است یا اینکه شما بازیچه دست اونها شدید که بعدها هر جا رفتند بگند ببینید ما ایقدر سعهء صدرمون بالاست که حرف مخالفین را می شنویم و تحمل می کنیم که هر دو صورت شما بازنده وساده هستید) خوب در جواب خوانندگان ماند و یک صورت آن شد دو صورت -یعنی نتوانست جواب بدهد چاره ای نداشت که یک صورت را بکند دو صورت - حالا اگر کسی سند و مدرک در دست دارد که دست اینها با مسئولین در یک کاسه است یک دفعه با چند جواب یک صورتش نمی شود دو صورت و معنی صورت دوم این است که دست اینها با مسئولین در یک کاسه نیست و مسئولین به خاطر اینکه بگویند ما سعهء صدر داریم کاری به اینها ندارند. پس مشخص است که سند و مدرکی در کار نیست . 3-تناقض دیگر اینکه میگوید (من مستندی دارم از شما که هر موقع مسئولی و لو خطاکار... سنبل عدالت ) اگر اینها دستشون با مسئولین تو یک کاسه است پس اینکه اگر مسئولی از شما حمایت کرد دیگر کاریش ندارین یعنی چه؟ - پس مسئولین دیگری هستند که از اینها حمایت نمی کنند و پس دست اینها با آنها در یک کاسه نیست پس به آنها انتقاد میکنند و باید در صدد برخورد برآیند که عده ای دنبال برخورد هستند که از این حرفها مشخص میشود که شما وابستهء به آن مسئولین هستی وناراحتی که چرا به آن دسته انتقاد نمی شود 4-چرا این آقا با صابر همراهی می کند (که من معتقدم این دو اسم از یک نفر است ) و همچنین میگوید (این کاری که گفتید را بکنید ومن مشتاقانه منتظر عملکرد شما هستم) یعنی همان حرف صابر را تکرار می کند و دلیلش این است که ایشان طرفدار یک مسئولی است که انتقادات به ایشان زیاد است و از این کارها دو هدف دارند -الف-اینکه بچه ها را تحریک به تحصن بکنند برای به دست آوردن بهانهء برخورد ،ب-مسئولین مربوطه را تحریک به برخورد با این سایت و مخالفین آن مسئول که اکبری طرفدارش است بکنند و اگر مسئولین برخورد نکردند یعنی دستشان با اینها در یک کاسه است. وخلاصه باید گفت دوستان حواستان باشد که اینها با این کارها می خواهند هر دو طرف یعنی مخالفین ومسئولین مربوطه را تحریک کنند واین وسط استفاده را اینها ببرند. ودر آخر اکبری سلام به صابر برسان و بگو جواب سوءالهای مرا بدهد و خودت هم جواب این تناقضات را عالمانه بده که تو صابر با این همه توهین و فرار ار سوءالات خوانندگان شدید اهل منطق و عالم !!!!!!!!!

حسین زمانی
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 01:01
اکبری میگه برید انجام بدهید من هم موافقم و منتظر می مانم ! خوب ما اعلام آمادگی داریم در هر مسجدی یا سالن و مکانی که امام جمعه بگه بیائیم ولی امام جمعه نمی آید تا به حال هرچه هم تقاضا نمودیم که بیا گفته من نمییام !!!!!!!!!!! لااقل شماها بیائید در یک جا رودررو و مستقیم بحث کنیم و به اشکالات ما جواب دهید ! شما هرچه طرفدار دارید بیاورید ما هم می آوریم ! ببینیم کی راست میگه ! امام جمعه که میترسه بییاد ! ببینم طرفدارش هم میترسند یا مرد عمل هستند !!!!!! اکبری و صابر، هرجا و هر مکانی و هر زمانی شما بگید ما آماده ایم و می آئیم یا علی .

پاسخ ها
ابوالفضل
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 01:57
خیلی پیشنهاد خوبی است و عملیاتی . بهتره به جای حرف زدن همه عمل نمائیم و برای یکبار هم که شده ماجرا را در عمل پایان دهیم
حسین
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 02:36
من هم موافقم -پیشنهاد خوبی است .
یزدان
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 08:49
اکبری وصابر چرا جواب نمیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدائیش بچه ها پیشنهاد سخاوتمندانه دادند ! این پیشنهاد باید از طرف سایت هم پیگیری شود تا این جلسه برگزار شود و ببینیم حق با کیست ؟
همدانی
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 09:19
مقدمات جلسه را فراهم نمائید که تا حاج آقا از مکه آمد از این جلسه بهره ببرند ! اگه حاج آقا هم نیامد دوستان حاج آقا بیایند تا حاج آقا از راه دور بهره ببرند !
رامین
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 23:26
زدید داخل خال ! اینها با این پیشنهاد دیگه پیداشون نمیشه ! اگه کلاغه را دیدید اکبری و صابر را هم میبینید .
ناشناس
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 00:24
من یک پیشنهاد دارم برای دوستان به خصوص اکبری وصابر ! اگه واقعا اکبری میگوید که طرفداران امام جمعه زیاد هستند چرا با اسم واقعی نظر نمی ذارید ؟ به نظر من دوستان امام جمعه با اینکه در موضع قدرت مسئولیتی نه مردمی هستند ولی از اینکه با نام اصلی و هویت مشخص به میدان بیایند ترس دارند چون می دانند که اگه با اسم واقعی آمدند الآن جو شهر طوری است که به شدت به خاطر هواداری از امام جمعه منفور میشوند لذا با اسم مستعار می آیند ! ولی مخالفان امام جمعه برخی به خاطر از دست ندادن شغل و برخی به خاطر تحت فشار قرار نگرفتن از سوی مسئولین با اسم نمی آیند ! یعنی طرفداران امام جمعه از ترس مردم با اسم نمی آیند و مخالفان امام جمعه از ترس برخی مسئولین !!!!!!!!!!!! ولی من به شخصه حاضرم با اسم و مشخصات کامل و شغل و .... به میدان بیایم چندتا دوستان هم تماس گرفتم ، گفتند حاضر هستند با مشخصات کامل بیاند . الآن هم با اسم و مشخصات کامل مثل شغل و محل کار ... را نزد مدیر سایت گذاشتم اگر اکبری هم با مشخصات کامل آمد ، مدیر سایت ، مشخصات من را هم نمایش بدهد ، یعنی مال هر دومون را نمایش بدهد . آقای اکبری این گوی و میدان ببینم چقدر مرد عملی ! صابر تو هم بیا وسط ببینم چقدر اهل عمل هستید یا اینکه از ترس منفور شدن نزد مردم دیگه فرار را برقرار میکنید ؟!

پاسخ ها
ناشناس
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 02:40
من هم حاضرم- اکبری وصابر کجایید؟
اکبری
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 20:09
خیلی جالبه به جای اینکه عالمانه با منطق بحث بشه کسانی هم پیدا میشوند و با بی ادبی بحث می کنند و تحمل حرف مخالف را ندارند هرکس به این سایت انتقاد کرد میشه بد و جیره خوار و.... و هرکس از این سایت دفاع کرد میشه خوب و آدم حسابی و.... این مرام و مسلک صحیح نیست و متاسفم برای بعضی دوستان.

پاسخ ها
مهرداد
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 23:25
چرا به قسمت دوم حرف منطقی غفور جواب نمی دی ؟ فقط به قسمت جیره خوار جواب دادی ؟ قسمت دوم حرف غفور خیلی سئوال قشنگی است ؟
مهرداد
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 23:28
جواب عباس و ناشناس را هم بده ! فکر کردی با جنجال سازی میتونی از جواب فرار کنی !
ابوالفضل
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 01:58
چرا جواب این همه سئوال را ندادی ؟ یه چیزی گفت و فرار نمود ! این بود بحث عالمانه !
غفور
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 18:31
ول کنید این اکبری را این بابا از اون جیره خواران حضرات است ! اومده چهارتا دری وری بگه جو را به هم بریزه بگه چندتا مخالف هم پیدا میشه . از مدیر باهوش این سایت بعیده این نظرات را نمایش میده ! این بابا یه بار میگه من میدونم نظر من را نمایش نمیدهید ، بعد که نمایش میدهند میگه کامل نمایش بدهید ، حالا که نمایش دادید لابد میگه نظر مخالفان من را نمایش ندهید !!! آخه تو هر اتهامی بود به این سایت زدی و اینها مردانه نمایش دادند ، اونوقت از فلان مسئول نمایش ندهند ؟ اینها به خودشون هم رحم نکردند اونوقت بیاند به فلان مسئول رحم کنند؟ برو دکتر ! فکر کردی با چهارتا دروغ میشه مردم را گول بزنی ؟!

مسلم
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 18:20
بچه ها راست میگند ، اکبری بگه داخل این سی سال چیکار نموده ؟ چه گام مثبتی برداشته ؟ فقط بلده به دیگران ایراد بگیره ! ما که داخل این شهر فقط این سایت را دیدیم که حرف دل جوانهای بیکار و مردم را بزنه و از باقی چیزی ندیدیم .

اکبری
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 02:08
خب البته هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه!!! بیشتر سایت ها از خودشون تعریف میکنند و خودشونا بهترین سایت دلسوز مردم و عدالتخواه و... از این الفاظ فریبنده استفاده می کنند.شما اگر راست میگید همین کاری که گفتیدا انجام بدید.من مشتاقانه منتظرم عملکرد شما هستم.ثانیا من آقای صابر را نمیشناسم اما جوابی هم که شما به آقای صابر ویا من دادید کاملا احساسی وبه دور از هرنوع عقل منطق بود جواب عالمانه نبود.ثالثا من حدود سی سال است که در این شهر زندگی میکنم و کاملا آشنا به مسائل وجریانات هستم و شما وامثال شما را کاملا می‌شناسم آنچه که برای من مسلم است به قول خود شما شاید هیچ مسئولی نباشه که انتقاد پذیر باشه ولی شما خیلی راحت به قول خودتان انتقاد میکنید خب این یعنی چی؟؟؟!!! آخه یعنی میخایید بگیید مسئولین از شما میترسند؟؟؟!!!که این حرف چرتیه. پس چطور شما راحت به یه مسئول انتقاد می کنید ؟؟؟خب دو صورت داره یا شما دستتون با مسئولین تو یه کاسه هست یا اینکه شما بازیچه دست اونها شدید که بعد هرجا رفتند پز بدند که ببینید ما اینقدر سعه صدرمون بالاست که حرف مخالفینمونا می‌شنویم وتحمل میکنیم. که در هر دو صورت شما بازنده و ساده هستید.ولی من مستندات دارم از شما که هرموقع مسئولی ولو خطاکار یک حمایتی از شما کرد.شما دیگه کاری به کار اون نداشتید و چشمتونا روی خطاهای اون مسئول بستیدو اون برای شما شده سنبل عدالت!!!!! لطفا برای روشن شدن بحث برای همه لطف کنید وسانسور نکنید و همه مطالبیا که نوشتم نشان بدید.

پاسخ ها
عباس پ
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 16:24
اکبری اولا من امروز به ارسطو تسلیت می گویم که تو از عقل ومنطق صحبت نمودی !!!!!!!!! دوما ما هر چی میکشیم از شما سی سال سابقه ها و امثالهم است که این وضعیت فرهنگی شهر و این فساد و پارتی بازیها و خویشاوند محوریها در این شهر دستاورد شماها است ! هرجا ما جوانها هم لب به سخن گشودیم یا مدعی شدید که سی سال در این شهر سابقه داشتید یا ده سال در جبهه بودید یا ده سال در فلان ارگان بودید ! جمع کنید خودتون را یه مشت انسان منفعت طلب و دنبال مسامحه کاری که تمام این فسادها وبیکاری من جوان محصول مستقیم شما و یا سکوت شماهاست !!!!!!!!!!!!!!
عباس پ
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 16:42
انگار خودت را زدی به نفهمیدن یا واقعا نمی فهمی خوبه رضا در نظرات پائین گفت که مسئولین چندین باراز اینها شکایت نموده اند و یا درد سر درست نموده اند !!! پس دو ساعت داستان سرائی و فلسفه چینی نکن !!! در مورد مسئولینی که از این سایت هم دفاع نموده اند هم لازم است که بگم من خودم اولش فکر میکردم اینها از جانب برخی مسئولین حمایت میشوند که از مسئولین دیگه انتقاد نمایند ولی دیدم اشتباه میکنم و اینها به هیچکس رحم نمی کنند. مثلا در شورای شهر قبلی همه جا شایعه نموده بودند اینها از آقای .... خط میگیرند ولی به عینه دیدم که از آن عضو شورا هم انتقاد نمودند یا میگفتند از فرماندار سابق خط میگیرند بعد دیدم که به شدت از اون هم انتقاد نمودند بعد که ضایع شدند گفتند اینها از آقای ... که در انتخابات قبلی مجلس رأی نیاورد حمایت مینمایند و برای همین از حاجی نماینده مجلس انتفاد مینمایند و من خودم دیدم که اینها با اینکه ابتدا از حاجی انتقاد مینمودند ولی پس از عملکرد مثبت حاجی و ساده زیستی و مردمی بودن شروع به تعریف نمودند حتی یک بار من خودم به مدیر سایت زنگ زدم و گفتم که چرا از فلان عضو جدید شورای شهر تعریف مینمائید ولی از این عملکرد اون انتقاد نمی نمائید که بنده خدا گفت من خبر نداشتم و مستند هم چیزی نداشت که من بهش دادم و دیدم که با شجاعت از وی انتقاد نمودند که اون عضو شورای شهر هم از این سایت به شدت برآشفت !!! تمام این مطالب هم در ارشیو این سایت من نگاه کردم هنوز هست اگه قبول نداری بگو تا آدرس بدم ! حالا برو دوباره بگو عالمانه بحث نکردید !!!! با اینکه حالا که جوابت را دادم باز حالا یه مشت دیگه بهم میبافی ! همانطور که در نظر پائین رضا خوب جوابت را داد و دوباره از رو نرفتی !!!
ناشناس
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 16:49
آقا این سایت بد ! حالا تو که سی سال در این شهر بودی و تمام مسائل و جریانات را میشناسی بگو ببینم برای این شهر چیکار نمودی و چیکار کردی ؟ از این مسائل پارتی بازی در این شهر و استخدامیهای فامیلی در این شهر چه در سپاه که همه میمه ای و برخواری هستند و چه در شورای شهر و شهرداری که همه فامیل یا شورای شهریها هستند یا فامیل کارکنان شهرداری و یا از این ریخت وپاشها و وضعیت فرهنگی شهر که در این سایت اومده بگو چیکار نمودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قول حسین دوباره تو هم در نری از جواب و بری پیدات نشه ؟؟؟؟!!!!!!
حسن طهماسب
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 21:39
من یک پیشنهاد دارم مگه صابر نمیگه که مخالفان امام جمعه کم هستند ! یک جلسه پرسش وپاسخ در شهر بگذارید با حضور امام جمعه تا معلوم شود طرفداران و مخالفان مشخص گردند !!! البته من خبر دارم که به امام جمعه گفته شده جلسه پرسش و پاسخ بگذارید و ایشان موافقت ننموده است ! لذا صابر که اینهمه مطمئن هست امام جمعه را راضی نماید !

حسین
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 19:20
به به جناب آقای صابر - چند تا سوءال از شما دارم - اولا که چرا می ترسی جواب سوءالهای من را بدهی ؟ و چند وقت با اسم صابر نظر نمی ذاری که آبها از آسیاب بیفته و بعد دوباره میای یک نظر میذاری و به رو خودت نمیاری - دوما آخه کسی که اینهمه توصیه اخلاقی می کنه چرا به این راحتی و آشکارا دروغ می گوید؟ شما گفته ای که بیش از یک ماه است که به این سایت سر نزده ای و این در حالی است که در همین مطلب در 18خرداد دو نظر گذاشته ای یعنی 12روز پیش که خیلی تفاوت دارد با بیش از یک ماه - می بینی خدا چطور رسوایت می کند ، از قدیم گفته اند دروغگو کم حافظه است - سوما چطور روت میشه تو صیه کنی که (از خدا بترسید انواع تهمت و نسبت ناروا به خلق خدا ندهید)با این همه تهمتی که می زنی و تو هینی که می کنی ؟ ، خو انند گان فقط همین یک نظر را نگاه کنند و کلماتی مثل ( عقده های دوران طفولیت - اون رفیق ابله تر از خودتون -گروههای فشار)را ببینند و همچنین دیگر نظرات ایشان را در مطالب مختلف ببینند و شما بگویید که چقدر تهمت و توهین دارد؟ -الان باز هم هنگ می کنی ودیگر پیدایت نمی شود (البته با این اسم) تا آبها از آسیاب بیفته ولی بر من یک سوءال مهم این است که امثال تو چه رویی دارید؟ شما یک نظر در همین مطلب گذاشته ای و 189 لایک منفی خورده و بدون یک لایک مثبت و در نظرات قبلی هم که میگذاشتی تقریبا همینطور است و باز از رو نمی روی و می گویی چند در صد هستید؟ - اتفاقا مخالفین نجابت بخرج می دهند و خیلی کارها را نمی کنند نه شما ، شما که به هر بی اخلاقی و توهین (مثل نظرات شما در همین سایت و صحبتهای امام جمعه مثل مگس و نادان و نفهم و...)و فشار از طریق شکایت و .... (که مسئولین این سایت نجابت به خرج داده اند که تا حالا اینها را رسانه ای نکردند و تازه دیروز مواردی بیان شد آن هم در نظر این دوستدار سایت عدالتخواهی که در همین مطلب بیان شد و این هم در جواب این آقای اکبری بود که شاید اکبری هم خودت باشی ، ومن هم قبلا به آنها گفته بودم که اینها را رسانه ای کنید ولی می گفتند نمی خواهیم مردم فکر کنند بعضی مسئولین نظام انتقاد پذیر نیستند) و کارهای مختلف دست می زنید تا دهان مخالفین را ببندید و به این می گویند فشار- وچون این بحث را قبلا کرده اید در جواب بگویم که اولا بنابر اعتقادات شیعه تعداد نشانهء حقانیت نیست و هر کجا طرفداران زیاد بودند این نیست که حق هم آنجا باشد مگر اینکه شما سنی باشی که بحث دیگری است و اگر چه نیاز نبود من این بحث را بکنم چون همانطور که گفتم از لایکها خیلی چیزها مشخص است و اگر میخواهی مطمئن شوی شما به امام جمعه بگو که مجوزش را بگیرد تا ما تعداد را به شما نشان دهیم و شاید شماها دست از سر شهر بردارید.

پاسخ ها
احمد
|
یک شنبه 1 تیر 1393 - ساعت : 02:47
خدائیش خوب رسواش کردی ،دیگه پیداش نیست!!!!!!
صابر
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 04:48
چه واژه فریبنده ای است عدالت وچه مظلوم است نفس عدالت همه این حرف ها ناشی از عقده های دوران طفولیت دوستان عزیزاست که درپوشش عدالت طلبی ومطالبات مردمی منعکس شده است واقعا شمابه نمایندگی از چنددرصد از مردم شاهین شهر به پیگیری مطالبات وحقوق مردم مشغول هستید اگردیگران نجابت به خرج می دهند ویا شأن خود رابا کل کل کردن باشماحضرات پایین نمی آورند قرینه ای بر بحق بودن شمانیست تراخداپیشنهاد اون رفیق ابله ترازخودتون روعملی کنید وتحصن بفرمایید یه گوشه تابه خودتون هم اثبات بشه که درمقابل سلیقه شما سلایق دیگری دراین شهرحق حیات وزندگی کردن ونماز خوندن وامام جمعه داشتن رادارند اونایی که درزمان مسئولیت مسافرت نمی روند دلیل مثبتی بر حقانیت ایشان نیست و آنهایی که به هردلیلی دعوت به همکاری از طرف یک سازمان یا نهاد میشوند نیز نباید بی محاباحمله ورشدبنابراین بارگناه ومعصیت رابیش ازاین برای خود سنگین نکنید ازخدابترسید انواع تهمت ونسبت ناروا به خلق خداندهیدبیش ازیک ماهی بود که به سایت شما سرنزده بودم ولی می بینم که توسط شما وچندنفر از هم قطاران شما مورد تهمت قرار گرفته ام شباهت شما به گروههای فشار غیر قابل انکاراست

پاسخ ها
رحیم
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 13:35
باز هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت ! فقط معلومه حاج آقا مکه بوده کمتر درس اخلاق حاج آقا شرکت نموده و یه مقداری کمتر فحش و ناسزا گفت و فقط ز دوری استاد یه کم ناله و شکو نمود
م.ط
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 02:34
این اکبری یا یکی از مسئولین است ویا از اطرافیان مسئولین ویا یک ضد انقلاب که می داند شکل گیری جریانهای عدالتخواهی بیشترین ضررش برای دشمنان انقلاب است . و خوانندگان بداننند که اگر قرار باشد آن را پیدا کنند و داخل گونی بکنند همین الان هم می شود و خودش این چیزها را میداند ولی دنبال اهداف دیگری است .

دوستدار سایت عدالتخوا
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 23:36
سلام . آقای اکبری که نمیدونم هویت اصلی تو چیه و با چه منظوری این نظرات را میذاری ولی با توجه به اینکه باید حسن ظن داشته باشم و از روی جهالت این حرفها را میزنی لازم است بدونی که اولا من و خیلی دوستان بچه های اداره کننده سایت عدالتخواهی را می شناسیم و کسانی هم که اینها را می شناسند ، میدانند که برخی از مسئولین شهر از اینها شکایت نموده اند و برایشان هم دردسر درست نموده اند ! حتی کلی به اینها تهمت و افترا زده اند و به هر وسیله ای برای اینها درد سر درست نموده اند ! مثلا شهردار سابق از اینها شکایت نموده و پرونده تا حالا در حال پیگیری است ولی چون بچه ها مستندات محکمی داشتند و به دادگاه ارائه داده اند با تمام فشارها که برخی مسئولین آورده اند کاری از پیش نبرده اند ! یا در جریان انتخابات شورای شهر که همه زبان در کام کردند اینها اسامی و مستنداتی از برخی منتشر نمودند که برخی مسئولین شهر برآشفته شدند که چرا اینها را رسانه ای نمودید و ما مسئولین میخواستیم با هم کار نمائیم !!!!!!!!! حالا این بنده های خدا نجابت به خرج میدهند و این مسائل را رسانه ای نمی نمایند تا مردم به برخی از مسئولین این مملکت بدبین نشوند ! البته اگر حمایت فقط رهبری از بچه های عدالتخواهی نبود اینها هم الآن داخل زندان بودند و سایت هم بسته شده بود مثل جریان طلبه سیرجانی که از دوستان این سایت است و به خاطر همین نمونه کارها زندانی شد و چندین بار رهبر مستقیما دخالت نمود و او را آزاد نمود و جمله معروف شکرالله مساعیکم برای وی ابلاغ نمود . اگر صحبتهای صریح و حمایتها در بیانات رهبر و توصیه به دستگاه قضائی برای حمایت از عدالتخواهان و ناهیان از منکر مسئولان نبود که معلوم نبود چه میشد . دوما آخه کدوم مسئولی مییاد به کسی بگه به من به این مستندی و دقیقی انتقاد کن که جنگ زرگری راه بیندازه!!! چرا اینقدر داخل توهم هستی ؟ تو برو به این مسئولین دوستانه ترین ایراد را بگو اصلا تحمل ندارند و تحمل نمی نمایند بعد اونوقت بیایند خود را اینطور در معرض نقد خانمان برانداز قرار دهند ؟! سوما اگه کمک به عدالتخواهی نمیکنی و ترجیح میدهی که خود را به خطر نیندازی لااقل به این بچه های مخلص که از همه چیز مایه گذاشتند و آمده اند داخل میدان و جور بسیاری از مردم و مومنین و روحانیون ساکت که به خاطر حفظ منافع مادی خود دهان در کام برده اند ، سنگ جلوی پایشان نینداز ! از مدیریت سایت هم میخواهم که پشت پرده شکایت مسئولین را افشا کنند و نگفتن با این شرایط جامعه دردی را دوا نمی کند از مدیر سایت باز تقاضا دارم همانطور که نظر اکبری را با متانت نمایش دادید و خود نشان صداقت و پاکی این سایت است ، نظر من را هم به صورت کامل نشان دهند و مصلحت اندیشی هم ننمایند . (دوستدار سایت عدالتخواهی .رضا ص )

پاسخ ها
رضوانی
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 13:32
چرا زودتر بیان ننمودید تا تکلیف این مسئولینی که پایشان را از گلیم خود بیشتر دراز کرده اند را مشخص نمائیم .
نامداری
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 21:40
درود بر سایت عدالتخواهی و بر بچه های مخلص آن . خدا کمک و یاورتون باشه.
کریمیان
|
شنبه 31 خرداد 1393 - ساعت : 18:15
بچه های سایت عدالتخواهی ، رو ما هم همه جوره حساب نمائید . مشکلی بود بگید تا روزگارشون را تار و مار کنیم
علی
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 19:36
من نظرات را مطالعه کردم وخداییش هم نمیخام از کسی طرفداری کنم اما من اگر مستنداتی داشته باشم پیش خودم نگهش میدارم و به کسی نمیگم چون خودم دیدم سراغ دارم کسانی که حرفی ومستنداتی داشتند و شبانه تو گونی بردندشون اونجایی که عرب نی انداخت مثل همون آقایی که خونش تو ردانی بود حالا آقای اکبری خود دانی

پاسخ ها
محمد
|
جمعه 30 خرداد 1393 - ساعت : 03:26
پس فهمیدیم اسم اکبری چیست ، اسمش علی است -حسین راست میگه همه اینا را یک نفر میذاره.
دانشجو
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 01:28
من با نظر اکبری موافقم درست میگه.

پاسخ ها
حسین
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 19:48
من فکر کنم این دانشجو واکبری و صابر و شاهین و ناشناس که در جاهای مختلف نظر می گذارند همه ازطرف یک نفر باشد.
در جواب اکبری
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 23:38
البته از حرفای شما مشخص است که مستندی نداری واین یک جنگ روانی است از طرف کسانی که منافعشان به خطر افتاده و این حیله گری ها دیگر نخ نما شده و ما از این موارد در جاهای دیگر هم دیده ایم و اگر خوانندگان به نظرات ایشان دقت کنند کاملا این موارد واضح است -موارد تو هین کدام است ؟ - و حداقل میتوانی بیان کنی که دلیل اینکه مسئولین عده ای را اجیر کرده اند تا به آنها توهین کنند چیست؟ - ونیازی نیست شبنامه پخش کنی و مستندات خود را برای همین سایت بفرست اگه منتشر نکرد بیا بگو منتشر نمی کنند و نظرات تو را که گفتی نمایش نمی دهند که نمایش دادند -و من هم این را بگویم که می دانم اکبری نیستی تو و به لطف خدا چهرهء واقعی تو بزودی روشن می شود.

اکبری
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 17:11
شما چقدر ساده اید !!!فکر می کنید به همین راحتی هاست؟؟بنظر شما چرا این سایت اینهمه چرت وپرت حرفای مفت وتوهین به مسئول ها را انجام میده و کسی کاریش نداره؟؟؟تا حالا فکر کردید چرا؟؟؟؟ خب فقط یه جواب داره اونم اینه که اینها دستاشون با مسئولین تو یه کاسه هست که کاری به کارشون ندارن و گرنه یه آدمی مثل من که دستش هیچ جا بند نیست اگر بخوام همچین کاری کنم یا شبنامه پخش کنم میگیرنم و بیچارم میکنند. در ضمن من تا یک آدم مطمئن پیدا نکنم که قابل اعتماد باشه مستنداتما منتشر نمیکنم.البته میدونم که آقای مدیر سایت این پیام منا نشون نمیده.

پاسخ ها
ریحانه
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 22:42
پیامت را نشون دادند ! چقدر تو بدبختی ! هیچ کس من را دوست نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا چی بگم !!!!!!!!!!
ناشناس
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 23:44
من شزط می بندم این بابا از مسئولین است چونکه میگوید این سایت این همه چرت و پرت و حرفای مفت و توهین به مسئولها میزنه کسی کاریش نداره ولی اگه من بزنم بیچاره مینمایند من را ! اگه حرف نادرست میزنه که تو چرا میخوای بزنی ؟ که کسی باهات برخورد کنه ؟ معلومه این سایت یه جائیت را سوزانده ؟ که داری جلیز ولیز میکنی ! می دونی چرا کاریشون ندارند چون مردم پشت سرشون هستند ! نظرات سایت و لایکها را ببین ! حرف حق میزنند مردم هم دوستشون دارند ! حرف دل مردم ! همینکه توی مسئول را هم میتوانند بیاورند که سایت و نظرات را بخونی نشان از محبوبیتشان داره وگرنه این همه سایت دیگه هم هست چرا کسی اون سایتها را نمی خونه ؟!
عمار
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 01:17
آدم لاجرز دیوار بره ولی مثل اکبری ضایع نشود . با تشکر از سایت عدالتخواهی و مدیر سایت که شجاعانه نظرات مسئول زبونی مثل اکبری را هم نشان میدهد ! ای کاش آنها هم مثل شما ذره ای صداقت داشتند !
حبیب
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 02:14
اکبری حیا کن شاهین شهر را رها کن !
ناشناس
|
پنج شنبه 29 خرداد 1393 - ساعت : 02:19
اکبری همون بابائی است که میگفت : من میدونم ما موفق نمی شیم !!!!!!!! اکبری جون من تازه ازدواج کردم دولت تدبیر و امید هم که وام ازدواج نمیده لااقل سندهات را بده بریم ببینیم یه جا وام میدن !
اکبری
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 00:09
من مستندات دارم ولی به مدیران این سایت اعتماد ندارم چون قطعا منتشر نمیکنند.

پاسخ ها
طالبی
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 01:55
آخه خالی بند اگه داری بده به این سایت ! اگه اینها منتشر نکردند ، دست و پات را که نبستند خودت برو چاپ کن داخل کل شهر منتشر کن ! بده سایتهای دیگه منتشر نمایند ! بگو ندارم حرف مفت زدم !
ابراهیم ح
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 02:26
همینکه این سایت نظر تو را نمایش میدهد معلومه که کارشون درسته . اگه کارشون لنگ میزد اصلا نظر تو را نمایش نمی دادند ! به خاط همین مرامشونه که هر روز اگر به این سایت سر نزنم انگار یه چیزی گم کردم
رضا
|
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - ساعت : 04:11
خالی بستی توش موندی؟-به قول کمال حداقل سندات را بده بریم باش وام بگیریم.
حسین
|
دوشنبه 26 خرداد 1393 - ساعت : 12:25
این آقای صابر ناشناس دیگر خبری ازش نشد -چون میدونه حرفی برای گفتن نداره و این سوءالات را نمیتونه جواب بده پس باید یک نظر بذاره ودر بره که اون یک نظر هم چیزی جز توهین نداره.

اکبری
|
یک شنبه 25 خرداد 1393 - ساعت : 12:36
سلام آقای دانشجو من جواب سوالتا میدونم. جوابت اینه که مدیران این سایت دستشان با ملکیان تو یک کاسه هست این مطالبی که شما اینجا میبینید همش دعوای زرگریه وگرنه پشت پرده اینها با امام جمعه در ارتباطند من برای این حرفم مستندات دارم.

پاسخ ها
کمال برای اکبری
|
دوشنبه 26 خرداد 1393 - ساعت : 21:48
اگه تو هم مثل باقی طرفداران امام جمعه که ادعای سند نمودند در نمی روی لطفا اسنادت را منتشر کن ! اینها را نگه ندار داخل گاو صندوق خونه ! این سندها را بده تا حداقل ما بریم باهاش وام بگیریم !!!!!!!!!!!!!!
م.ط
|
دوشنبه 26 خرداد 1393 - ساعت : 22:06
جان خودت تو هم در نری ! بیا تو یک نفر پا حرفت وایسا و مستنداتت را رو کن و ما را هم روشن کن . فقط می ترسم دیگر پیدات نشود!!!
یک دانشجو
|
یک شنبه 25 خرداد 1393 - ساعت : 00:16
باسلام خدمت مدیر این سایت ببخشید شما که دنبال عدالت طلبی هستید آیا شما در همه پیامها وخواسته های مردم این شهر نمی بینید که همه اکثریت مردم. واقشار تحصیلکرده و باسواد این شهر خواهان رفتن آقای ملکیان هستند چرا این بحث رفتن امام جمعه این شهر را به عنوان یک مطالبه مردمی در سایتتون قرار نمیدید؟؟؟!!!تا هرکسی که نظر موافق یا مخالفی داره نظرشا بده و بصورت مجتمع در یکجا نظرات قرار داشته باشه واصلا این بحث بصورت یک مطالبه عمومی در سایت شما قرار داشته باشه؟؟؟ مثل قضیه مگان شهردار که یک جای مشخص دراین سایت داشت وداره وبه عنوان یک مطالبه عمومی ومشخص مطرح بود.باتشکر

امیر
|
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - ساعت : 21:21
سلام من سوالی از امامجمعه شهرمان و مسوول دفترش دارم برید برسی کنید اینها چقدر حقوق از اوقاف یا پول نماز و دعا در مصلی و مسجد المهدی میگیرند لطفا پاسخ دهند

ناشناس
|
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - ساعت : 10:37
به جناب ملکیان عرض می کنم حجکم مقبول و سعیکم مشکور ولی خدمت به خلق و این مردم ثوابش بیشتر است مگر آقا امسال را سال عزم ملی و جهاد اقتصادی و فرهنگی ننامیدن شما که نماینده ایشون هستید چکار اقتصادی برای خودتون کردید ببخشید برای مردم کردید و چکار فرهنگی رو خودتون کردید ببخشید رو مردم کردید. بیاید برا مردم توضیح بدید تا ما هم روشن بشیم البته تو اون مدت ده ماهی که در شاهین شهرهستید کاری به کارهای اقتصادی خودتون و فرهنگی در عربستان ندارم.

دعاگو
|
سه شنبه 20 خرداد 1393 - ساعت : 18:55
سلام خدایا امام جمعه ما را در سرزمین وحی به خودت برسان؟؟!!

پاسخ ها
ناشناس
|
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - ساعت : 23:44
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن(بالهجه عربی)
حسین
|
سه شنبه 20 خرداد 1393 - ساعت : 01:18
به به بازم چشممان به نظرات آقای صابر ناشناس روشن شد-در آن مطلب قبل که خبری از شما نشد و جواب سوءالهای ما را ندادید- در آن مطلب گفتید اوقات با ارزش را صرف مجادله با افراد معلوم الحال نمودن خسرالدنیا و الاخره را بدنبال دارد ، پس چی شد دوباره وقت خود را داری تلف می کنی ؟ و در آن مطلب قرار شد پشت پرده را بر ملا کنی که رفتی و پیدات نشد و جواب ندادی که امام راتب بودن یعنی چه ؟ - حالا دوباره آمده ای وبه عنوان تنها حامی حاج آقا داری انجام وظیفه می کنی -واگه حاج آقا بخواهد با تدبیر باشد به شما یک نفر هم می گوید که نظر نذاری خیلی بهتره ، چونکه هیچ استدلالی نداری و خوانندگان چیزی دیگر می گویند و شما چیز دیگر جواب می دهی - اصل بحث سر این است که ایشان یک کدام از مسئولیتهای خود را بچسبد و به قول شما که یک افتخاری است برای استان پس همان امور مربوط به بعثه راانجام دهد و دست شما یک نفر طرفدار خود را بگیرد و به مکه و مدینه برود وبه حجاج خدمت کند و بعد از 12سال دست از سر این شهر بردارد و دو ماه کار این شهر را ول نکند و برود ، با این همه مشکل فرهنگی که این شهر دارد و اصل منظور این است که اگر ایشان بخواهد به مشکلات شهر بپردازد دیگر وقت کار دیگر ندارد دیگر چه برسد به دو ماه رفتن به حج - حالا اینها و سوءالات قبل را جواب نمی دهی و میری یک کلمه از یک نظر میگیری و کلی تو هین می کنی که چی بگی ؟ اگه راست می گی اینا را جواب بده.

پاسخ ها
ناشناس
|
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - ساعت : 23:46
افتخاراستان؟؟؟ وای به حال استان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مشتاق مشتاق
|
سه شنبه 20 خرداد 1393 - ساعت : 01:18
لطفا پیگیری کنید هر بار که ملکیان میره حج یا مسئول دفترش میره چند بهشون میدن ؟ چون خیلی مشتاقند که برن یک ماه یک ماه بمونن. ممنون

دانشجو
|
سه شنبه 20 خرداد 1393 - ساعت : 00:46
من می خواستم سواد و سابقه علمی آقای ملکیان را بدانم بنده که دانشجوی رشته دکتری تو این شهرم وقتی می شینم پای خطبه های ایشون هیچ بهره علمی ، معنوی و اخلاقی نمی برم خوب این بچه های حزب الهی و طلاب راست می گن که می خوان ایشون رو عوض کنن. تازه شنیدم هفته ای دوبار هم سخنرانی تو مسجد های شهر گذاشته آخه شما مثل حاج آقا شوشتری که یک خطبه نماز جمعه داشت و یک سخنرانی هفتگی در مسجدهای شهر ولی جوونهای آن موقع حتی به این هم اکتفا نمی کردند اصفهان هم ایشون منبر می رفتند بلند می شدن می رفتن پا صحبتهاشون . من نمی دونم چی بگم بخدا

بداد ما برسین
|
دوشنبه 19 خرداد 1393 - ساعت : 23:28
به این مسئولین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به خود ملکیان عرض می کنیم بابا خود اعضای ستاد نماز جمعه خیلی هاشون اعتراف دارند و میگن دیگه خونه های خالی ملکیان تو این شهر پر شده ما هم قبول داریم ولی ما چکار کنیم . آخه طبق چه دلیل چه مدرکی چه توجیهی این آقا رو 12 ساله تو این شهر نگه داشتن بازم این آقا داره دست و پا می زنه 3 ساله دیگه حکمش رو تمدید کنه واقعا که آخرالزمان شده کسی نیست بداد مردم این شهربرسه ..

یک بدبخت دیگه
|
دوشنبه 19 خرداد 1393 - ساعت : 18:45
بابا به این اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بگید آخه شاهین شهری که نزدیک صددرصد باسواد داره با این سطح فرهنگی شایسته نیست که یک امام جمعه با سواد که بتواند لااقل با جوانان ارتباط ایجاد کنه داشته باشه . آخه خودشان حاضرند بیان بشینن پای این خطبه ها بیخود نیست که اکثر نمازگزاران سن بالا هستند زمان حاج آقا شوشتری اکثر نمازجمعه جوان و نوجوان بودند . این قدر در حق مردم شاهین شهر ظلم نکنید خودش هم که ول کن نیست میخواد مادام العمر بمونه پس تکلیف این مردم بدبخت چیه؟!!!

روح الله
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 16:27
آقای صابر که بوئی از صبر نبردی و تنهاترین حامی حاج آقا ! اول کمتر در درس اخلاق حاج آقا شرکت کن چون ادبیات ایشان بر شما خیلی تاثیر گذاشته ! یه کم از معنویت خودت کم کن ! در ضمن حاج آقا افتخار روحانیون و بازرس کل کشور ! میشه حاج آقا همان یک جا را داشته باشند و بعد از 12 سال دست از سر شاهین شهر بر دارند و این شهر هم مانع پیشرفت حاج آقا نگردند !

صابر
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 06:03
کاش یه کم حداقل سرتون میشد یه کم سرتون تو حساب کتاب بود افتخاری است برای مردم اصفهان که اینچنین بزرگوارانی رادر دل خود پرورانده است اگه حتی الامکان یه اطلاعات حداقلی هم داشتید این اظهار نظرهای شاذ وابلهانه رو نمی کردید آیا اعزام شدن از طرف بعثه مقام معظم رهبری بعنوان سربازرس حج ویاعمره جهت نظارت بر عملکرد روحانیون بعثه آنهم شاید یک نفر از استان باپارتی بازی به زعم شماصورت گرفته است؟ازخدابترسید شمابااین دشمنی وعقد وکینه ای که باایشان دارید خیلی چیزهارو زیر سئوال می برید

پاسخ ها
زهراالسادات
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 19:27
کاش حرف نمیزدی با این حرف زدنت !!! اگه تو طرفدار حاج آقا نبودی باید تعجب میکردیم .
صابر
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 05:52
وای ازدست دلالان گوهرناشناس ............

خیرخواه حاج آقا
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 02:51
نمی شود حاج آقا در همان مکه و مدینه بمانند و به حجاج خدمت کنند ، فکر کنم در آنجا خیلی مفیدتر هستند و با روابط عمومی بالایی که دارند می توانند با مسئولین عربستان ارتباط خوبی برقرار کرده و مشکلات حجاج را به راحتی حل کننند .

مهرشاد سحر
|
یک شنبه 18 خرداد 1393 - ساعت : 00:08
از این عضو ستاد نماز جمعه که نظر گذاشته یه سئوال دارم . ببخشید این گزهای درصد بالای مغز پسته را چند میخرند ؟ میخواستم اگه ارزون میدن چند بسته برای خونه بخرم !!!!!!

فاطمه
|
شنبه 17 خرداد 1393 - ساعت : 07:50
سلام. تا حالا به اين فكر كرديم اگه مشكل فرهنگي اين كشور حل بشه چي ميشه؟ من ميگم .اون وقت اين آقايون ديگه نمي تونن هركاري بكنن و هرجايي به هر بهونه اي برن... !!بله قصه اينه... مردم اين طور رها مي كنن و خودشون هرجايي ميرن. بين خودمون باشه اما ازكجا معلوم اين آقايون........ احتمالش بدين . حالا خودتون جاي اونا بزاريد ...... يا حل كردن معظل مردم، مردمي كه چشم اميد به اين آقايون دارن.....اين آقايون كنن دشمن با تمام قوت شب و روز در حال برنامه ريزي براي نابودي جونا و فرهنگ ماست اون وقت اين ..... به هر بهونه اي از تكليف سر باز ميزن..... اي خدا صاحب ما رو برسون

رضوان
|
شنبه 17 خرداد 1393 - ساعت : 02:08
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند

که برون در چه کردی؟ که درون خانه آیی؟

از اعضای ستاد اقامه نم
|
شنبه 17 خرداد 1393 - ساعت : 00:30
آقای ناصری درست می گوید من به چشم خودم دیده ام که هر بار از سفر مکه می آیند و وقتی به دفتر ایشان می رویم می بینیم که مسئولینی در آنجا هستند برای دیدن ایشان که تا عده ای می آیند و چون جا کم است وتعداد زیاد است بلند می شوند و می روند و هنگامی که آنجا هستیم تعداد دیگر از مسئولین می آیند و دور هم می نشینند و چایی و پولکی و گز درصد بالای قدس و شیرینی می خورند و گپ می زنند و می خندند و انگار نه انگار که ساعت اداری است و باید به کار مردم بپردازند ، حالا اگر دفعهء اولشان بود که به مکه می رفتند می گفتیم طوری نیست ولی بعد از این همه دیگر این دید و بازدیدها و از کار مردم زدن چه لزومی دارد ولو اینکه به قول شما سفر خود ایشان هم لزومی ندارد.

یک فعال اقتصادی
|
جمعه 16 خرداد 1393 - ساعت : 22:58
بابا میگن سرمایه ملکیان دهها میلیارده ، خوب با این ثروت و قدرت اگه من جاش بودم سالی 5 بار می رفتم هم فال هم تماشا.

پاسخ ها
برای مدیر سایت
|
چهارشنبه 21 خرداد 1393 - ساعت : 23:50
چیزی را که مطمئن نیستی نگو!!!!!!!!!!!!!!!! و لا تقف ما لیس لک به علم
زاکری
|
جمعه 16 خرداد 1393 - ساعت : 19:47
سلام
باز هم به این نماینده مجلسمان که تو این دوسال ما ندیدیم مسافرت بره و یه جای شنیدم که ایشون اصلا در زمان مسئولیت مسافرت نمیره

ناصری
|
جمعه 16 خرداد 1393 - ساعت : 18:12
به نظر من بیش از دو ماه دستش به سفر حج بند است ! اولا وقتی هر دفعه از مکه می آید باید منتظر دید و بازدید باشد ! به غیر از فامیل که مرتب به خانه می آیند و خرید و شام و .... مسئولین شهر هم باید هر بار برای زیارت قبول از کار بیکار شوند و به دیدار حاج آقا بیایند ! ببینید سرجمع چقدر وقت تلف میگردد ! چقدر انرژی از مسئولین و مردم گرفته میشود !

عرب
|
جمعه 16 خرداد 1393 - ساعت : 17:50
حاج آقای ملکیان اگر قید سفر حج را بزنند بسیاری از روحانیون دیگری که از نظر علمی هم از ایشان بالاتر هم هستند و آشنا و روشنا هم ندارند بسیار میباشند که جایگزین ایشان شوند و تاثیر بیشتری هم از لحاظ معنوی بگذارند !

علیرضا
|
جمعه 16 خرداد 1393 - ساعت : 17:22
چون آدم شجاع وانقلابی هستند بعثه ایشان را می فرستند تا به آل سعود تذکرات لازم را بدهند که مثلا چرا به اسرائیل و تروریست های داخل سوریه کمک می کنند !!!!!!!!