علی
|
سه شنبه 23 دی 1393 - ساعت : 08:53
امثال مافیای برق اصفهان پشت فتنه بودند وخاندان ف با بودجه هنگفت حمایت مالی می کردند
پاسخ ها
ناشناس
|
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - ساعت : 15:29
من با نظر امام جمعه که این افراد فرقی با فتنه گران ندارند موافقم
بنده خدا
|
چهارشنبه 26 شهریور 1393 - ساعت : 00:50
به نظر بنده با آبروی کسی بازی کردن درس نیست اما این را به امام جمعه شهرمان می گویم اگر دست روی دست بگذارید و برای وضعیت این شهر فکری نکنید در برابر خون شهدا مسئول هستید به قول مقام معظم رهبری که فرمودند بهترین راه مبارزه با امپریالیسم خدمت صادقانه به مرد م است .حال می بایست دست از باند وباند بازی برداشت و به حال جوانان این شهر فکری کردشما که بودجه فرهنگی زیادی در دست دارید باید بیشتر از این وقت بگذارید و خرج کنید در ضمن یک انتقاد هم از شما دارم چرا سر در نماز جمعه شاهین شهر اسم خودتون را زدید مگر شما برای اسم و رسم این کار را کردید خیلی از شهدای ما گمنام هستند و هنوز حتی جنازه آنها به وطن باز نگشته به قول سردار بختیاری در زمان جنگ روی درب اتاقمان می نوشتیم یا حسین فرماندهی ازعان توست حال روی درب اتاقمان می نویسیم بدون هماهنکی وارد نشوید چرا باید جوان های این شهر به دفتر شما مراجعه کنند و بدون هیچ توجهی دست رد به سینه آنها بزنید در آخر از زحماتی که بر ای این شهر کشیده اید تشکر میکنم و از شما می خواهم جلساتی را با مسئو لین شهر بگذارید و برای مشکلات فرهنگی این شهر فکری بیند یشید التماس دعا
ناشناس
|
جمعه 17 مرداد 1393 - ساعت : 10:12
از ایشان می پرسم شماامام جمعه اصفهان هستید یا شاهین شهر که هر روز بنزین بیت المال می سوزانید و به اصفهان و شاهین شهر تردد می کنید یعنی اسراف برای دیگران بد نه شما - آقای امام جمعه تقوا پیشه کنید تقوا .... تقوا
سایت عدالتخواهی
|
یک شنبه 17 فروردین 1393 - ساعت : 00:41
کاربر محترمی که با نام ((یا صاحب الزمان ))نظر گذاشته اند چون ادعاهای ثابت نشده ای نموده اند ، میتوانند با شجاعت و ذکر نام واقعی و مشخصات خود و به عهده گرفتن درج مطالب ، نظرات خود را در سایت عدالتخواهی درج نمایند و نیازی به مدیون نمودن به امام زمان علیه السلام نیست .با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
|
جمعه 22 فروردین 1393 - ساعت : 13:29
بنده خدا چه عجزی نموده !!!
فرهادزاده
|
یک شنبه 29 دی 1392 - ساعت : 23:49
باسلام .من نمازجمعه نبودم که قضاوت کنم شماهم صحبت های امام جمعه را ذکرنکرده اید پس چطور می توان قضاوت کرد نمی شود یکطرفه به قاضی رفت.
ناشناس
|
شنبه 28 دی 1392 - ساعت : 15:05
برو بابا دلت خوشه! همچین آمار ردیف کردی انگار گوش شنوا هست! تو یک جلسه به آقای ملکیان گفته شد افزایش طلاق تو این شهر تقصیر شماست! گفت: به من چه؟؟؟؟؟!!!!!!! شما از کی انتظار کار فرهنگی دارید؟ ایشون فقط بلده کار سرهنگی کنه! تا یکی مخالفت می کنه باهاش ازش فیلم بگیره و به دستگاههای امنیتی و قضایی و انتظامی فشار بیاره که با اون مخالف برخورد کنن!
یک جوان
|
شنبه 28 دی 1392 - ساعت : 12:05
یادم می آید روزی به دفتر ملکیان رفتم و با او کاری داشتم انقدر بد برخورد کرد گفت الان کار دارم و به داخل اتاقش رفت و محکم در رو بست که من خیلی تحقیر شدم ولی زمانی که حاج آقا شوشتری خدمتشون میرسیدم جلوی یک نوجوانی مثل من تمام قد بلند میشد و احترام میگذاشت که خودم خجالت میکشیدم. این خجالت کجا و آن تحقیر کجا؟!
ناشناس
|
شنبه 28 دی 1392 - ساعت : 08:48
بابا والله بالله تالله اون نبوده! قرآن رو قبول دارین به این قرآن اون نبوده! چرا هی گیر میدین! اون تو عزل و نصبا دخالت نمیکنه! فقط راهنمایی آمرانه میکنه! گرفتین؟
ناشناس
|
جمعه 27 دی 1392 - ساعت : 23:58
سکوت در برابر فتنه و صف آرایی در مقابل نیروهای حزب اللهی و عدالتخواه و فشار به دستگاههای امنیتی و انتظامی و قضایی برای برخورد باآنها عیار ولایتمداری و حق پذیری امام جمعه را مشخص میسازد
ناشناس
|
جمعه 27 دی 1392 - ساعت : 14:04
شاهین شهر در انتظار صبح است...
ناشناس
|
چهارشنبه 25 دی 1392 - ساعت : 15:49
لاحول و لا قوه الا بالله
یک روحانی
|
سه شنبه 24 دی 1392 - ساعت : 23:18
عده ای از متدینین با آقای ربیعی صحبت کردن که ظاهرا نتایج مثبت بوده. من میخواستم به بچه های حزب الهی بگم هنوز بعضی از متدینین از علت مخالفت شما با آقای ملکیان مطلع نیستند که لازم است با آنها هم صحبت شود مثل آقای ربیعی ولی خوشبختانه اکثر متدینین آگاهی کامل دارند و این تبیین شما خیلی راهگشا بوده اول شما رو تندرو میدانستند ولی بنده به عنوان یک روحانی میگویم که اکثر مومنین با طلاب و روحانیون و حزب الهی ها همراه شدند بخصوص از وقتی آقای ملکیان حزب الهی ها رو با سران فتنه مقایسه کرده . خدا همراه شما باشد.
رهبر انقلاب در دیدار ب
|
دوشنبه 23 دی 1392 - ساعت : 07:31
رهبر انقلاب در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر تهران فرمودند: در مراکز فرهنگی همچنین باید از افراد اهل فرهنگی استفاده کرد که واقعاً متدین و انقلابی و معتقد به اسلام سیاسی و مردمسالاری دینی باشند!//
//حالا من یه سئوال دارم: کی بودتو تصمیم شهردار دخالت کرد و نگذاشت یک طلبه انقلابی و معتقد به اسلام سیاسی برای مدیریت فرهنگی در این شهر انتخاب بشه! اگه گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟
پشت سر 258
|
دوشنبه 23 دی 1392 - ساعت : 06:50
کاملا باهات موافقم. باید توی دهنت رو ببوسم. دهنت طلا اصلا! خودشون میگن سکوت خواص در قبال فتنه خیانته؟! اما یکی نیست بیاد به آقای ملکیان بگه چرا تو فتنه سکوت کردی و بدتر از اون چرا وقتی یه نفر اسم یکیشون رو برد اومدی بهش توپیدی؟! قانون مال دربدرای ضعیف بی کس و کاره که دستشون به هیچ جا بند نیست...نه باند دارن نه دار ودسته نه قدرت نه پول!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروند 166
|
دوشنبه 23 دی 1392 - ساعت : 02:26
تذکر مهم به برادران و خواهران دلسوز انقلاب و اسلام و پیروان ولایت مطلقه فقیه:/
/یک سری افراد از روی جهالت و یک سری افراد با آگاهی کامل از ابتدای انقلاب تا کنون اجازه نداده اند بین افراد مومن ومتعهد و حزب اللهی شهر وحدت و یک دلی ایجاد شود و نتیجه آن این شده که شاهین شهر تبدیل گردد به یک محل امن برای فعالیت گروه های ضد انقلاب و ضد دین و در ادارت دولتی و بالاخص شهرداری امنیتی برای ویژه خوران به وجود آید برای مثال شخصی که به محض شروع جنگ از مناطق جنگی به شاهین شهر نقل مکان نموده و در سال 63 یا 64 به استخدام شهرداری در آمده و در حال حاضر این شخص تبدیل شده به یک آدم ویژه خوار ودر بین همکاران خود معروف و مشهور است به مرد چند میلیاردی /
/حال آیا بهتر نیست با بصیرت که مورد تاکید امام خامنه ایست سعی کنیم همه دست در دست هم دهیم و با روحیه ای انقلابی در جهت نشر فرهنگ غنی اسلام تلاش کنیم و آنقدر خود را از نظر فکردینی غنی سازیم که بتوانیم در پارکهای سطح شهر کرسی آزاد اندیشی داشته باشیم و از طرفی خار در چشم ویژه خواران شویم آن زمان دیگر امثال آقای ملکیان فرصت جولان دادن برایشان پیدا نخواهد شد/
/" بعضی از مسولین با ایجاد تفرقه مدیریت می کنند ما نباید بگذاریم "
جواب یک بنده خدا
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 23:41
به این بنده خدا عرض کنم که آقای ربیعی سالیانه جهت مهدقرآنش 5 میلیون تومان از ملکیان پول میگیره این بجز پولهایی است که به صورت ماهیانه ایشون از والدین بچه ها میگیرد ثانیا ملکیان چه کارکرده یا نکرده دیگه بسه برود شهر و نیروهای حزب الهی و روحانیون تنفسی بکشند بنا نیست که ایشون 40 سال بماند ایشون در مورد برخی مسئولین استانی و کشوری میگوید اینها از بس مسئول مانده اند که لایموت و لا یحیی ،حال خودش اینگونه شده . چوب خط ایشون تو این شهر پر شده دیگه چطور باید مردم به ملکیان و شورای سیاستگذاری ایمه جمعه بفهمانند ؟ مردم دارن علنی میگن، بیانیه میدن و در مساجد شهر علنی پخش میکنن شبنامه کجا بود بنده خدا مثل اینکه خوابید!!
258
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 21:58
در جواب یه بنده خدا که فرمودند:"چیزی جز قانون نمی تواند راهگشای شما باشد"/
/خارج از اینکه توی این مسئله حق با کدوم طرفه، اما یه چیزی رو میدونم و اون اینه که:/
/"تجربه نشون داده که قانون فقط میتونه خرخره ی آدمای ضعیف رو خوب فشار بده!!!!!"
ناشناس
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 20:46
واقعا چرا باید یک امام جمعه را در شهری ثروتمند مثل شاهین شهر باید آنقدر نگه دارند تا اینگونه حزب الله و طلاب و روحانیون بخواهند علیه او بپا خیزند و اینگونه جایگاه امام جمعه خدشه دار شود البته خود امام جمعه هم باید با رفتننشون این جایگاه رو حفظ کنه . یکی مثل حاج آقا شوشتری که اینقدر قبله آمال جوانان شده بود فقط 5 سال امام جمعه باشد و برخی که متاسفانه با جوانان بد و تند برخورد میکنند 12 سال بماند و تازه برای 3 سال دیگر ماندن داره تلاش میکنه و مخالفینش رو مگس و فتنه گر میخواند یاللعجب.
یک نمازگزار مسجد فاطم
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 20:14
من میخواستم از آقای ملکیان تشکر کنم که چقدر روحیه خدمت به مردم دارد که برای اینکه بیشتر در این منصب امامت جمعه بمانند حاضرند مخالفین خودشون را مگس و منافق و فتنه گر بخوانند . ولی متاسفنه برخی از مردم نمیتوانند این روحیه رو درک کنند
یه بنده خدا
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 18:13
با سلام
/
/امیدوارم نیروهای حزب اللهی ومومن وبسیجی و قشر روحانیت صرف بیان یک تذکر اخلاقی آقای ربیعی ،انصاف را رعایت کنند وخدا را در حرفهای خود مد نظر قرار دهند و مهر حمایت و طرفداری از شخص آقای ملکیان را به ایشان نچسبانند( که متآسفانه این رویه در همه جا جاری است همچنان که امید وارم به من مهر حمایت از شخص آقای ربیعی را نزنید . هدف من صرفا بیان نکته تقواییست )
/
/دقت کنید که در همه صحبتهای آقای ربیعی ایشان تأکید میکنند هدف من بیان یک تذکر اخلاقی است نه حمایت از شخص آقای ملکیان 0 و از خدا بترسید که بگویید چون بودجه فرهنگی به آقای رییعی داده شده است ،این حرفها را به خاطر آن میزنند که در پیشگاه خدا مسئول خواهید بود
/
/ نیروهای حزب اللهی ومومن وبسیجی و قشر روحانیت مواظب باشید گردنتان را پل صراط دیگری نکنید 0
/
/مسِله آنقدر پیچیده نیست: از چند حال خارج نیست :یا آقای ملکیان برای شهرمان کار میکنند و مثمر ثمر است .که اگر کار میکنند خداوند ماجورشان گرداند0 یا اینکه آقای ملکیان برای شهرمان کار میکنند و اما مثمر ثمر نیست به خاطر اینکه دغدغه و نیاز فرهنگی در شهر ما به طور نسبی برای قشر خاصی است همچون نیروهای حزب اللهی ومومن وبسیجی و قشر روحانیت و تاحدی عوام مردم ،که این در آین مسئله با توجه به جو فضای شهر قضاوت با خودتان است ؟
/
/ویا اینکه آقای ملکیان نه اینکه برای شهر ما کار نمیکنند بلکه کار میکنند ،اما باتوجه به نیاز شهر ،کم کار میکنند و یا شاید خدایی ناکرده کم تعمداً کم کاری میکنند .که اگر ،باتوجه به نیاز شهر ،کم کار میکنند حال یا بیشتر از این از دستشان بر نمیاید ویا بیشتر از این بر میاید اما به خاطر مصالح و شرایطشان قادر به انجام آن نیستند باید ایشان را متوجه کنیم از طریق مسئولین شهر تا بیشتر تلاش کنند و بسیج فرهنگی درست کنند
/
/و اگر خدایی ناکرده کم تعمداً کم کاری میکنند باید با دلیل و مدرک نیروهای حزب اللهی ومومن وبسیجی و قشر روحانیت ازطریق مراجع قضایی اقدام کنند بالاخره راهی برای عزل امام جمعه هم وجود دارد همچنان که راهی برای عزل مقام معظم رهبری در صورت از دست دادن صلاحیت رهبری
/
/وجو د دارد .
/
/و نوشتن شب نامه فعلا دردی را دوا نمیکند.جز اینکه فرصت برای کار فرهنگی را از دست میدهید از این شب نامه ها چندین سال است که مینویسید چه اتفاقی افتاد ه است .جز اینکه تعداد نمازگزاران کم شد . اگر چه پخش شب نامه آگاهی دهنده است آما آنقدر آگاهی دهنده نیست که سبب بیداری عملی مردم شود و مردم پشت در نماز جمعه باستند و فریاد بزنند . شما آنچه که در شب نامه ها میگویید را با دلیل و مدرک نزد مراجع مربوطه ببرید چیزی چز قانون نمی تواند راهگشای شما باشد .
/
/ومن الله توفیق
/
/
یک پیشنهاد
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 09:37
از طلبه سیرجانی میخواهم که بیاید شاهین شهر در کنار طلاب و روحانیون و حزب الله شاهین شهر تحصن کند تا انشاالله بتوان کاری برای متولی فرهنگی شهر کرد
یک منبع آگاه
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 09:28
من با خبر شده ام که آقای ملکیان به شدت در حال فشار بر مسولین شهر میباشد که با شدت مخالفین خود را سرکوب کند حتی از طریق تهران و اصفهان دارد به مسئولین شهری جهت هرچه بیشتر سرکوب نمودن طلاب و روحانیون و هیاتهای مخالف خود فشار میرود . آنها را به نیروی انتظامی فرا میخوانند تا فشار بیاورند. اطرافیان معدود ملکیان روحانیون رو تهدید میکنند و فشار می آورند که موضع خود را مشخص کنند مخالفند یا موافق تا برنامه خود را در مقابل مخالفین اجرایی کنند .
ناشناس
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 00:47
وقتی که در جنگ نرم، فرمانده لایقی نباشد طبیعی است که شهر آماج حملات دشمن قرار گرفته و از هر لحاظ آسیب پذیر می گردد: آمار بالای استفاده از ماهواره، آمار وحشتناک طلاق، حجم زیاد پرونده های قضایی، وضع اسفناک حجاب و پوشش عمومی، کشفیات مشروب و مواد مخدر، پارتی بازی و رشوه در ادارات، تعداد کم نمازگزاران در مساجد نسبت به آمار هر محله، نمایشگاه مانکنها در روز عاشورا، ترویج عرفانهای کاذب، عرض اندام بهاییت و مسیحیت تبشیری و.... حکایت از موفقیت دشمن در این زمینه دارد! کسانی که از آقای ملکیان دفاع می کنند باید برای این موارد جواب داشته باشند، باید نسبت با مجروحان و مقتولان فرهنگی در این شهر جواب بدهند! وگرنه خداوند منتقم است و با کسی نسبت خویشاوندی ندارد.
در تایید سخنان یک منبع
|
یک شنبه 22 دی 1392 - ساعت : 00:31
من هم این مطالب را شنیده ام و در قضیه دیگری به یقین رسیدم که آقای ملکیان بدنبال ایجاد فشار و برخورد امنیتی با منتقدان و مخالفینشان هستند! جای انست که مسئولان منطقه ای، استانی و کشوری در این دام نیفتندو با بررسی همه جوانب، حق را روشن نمایند و خدای ناکرده برای دیگران جهنم قرضی نروند. این دنیا دار مکافات است و اگر کسانی بخواهند بخاطر حفظ منافع، مصالح و یا از سر ترس جلوی حق را بگیرند وزر و وبال اعمالشان دامانشان را خواهد گرفت و قبل از آخرت نتیجه اعمالشان را در این دنیا خواهند دید
ناشناس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 22:56
چندی پیش یکی از فعالان فتنه 88 ادعا کرده بود که: از طلب سال 88 گذشتیم! میخواستم ببینم آقای ملکیان نسبت به این یاوه سرایی چه موضعی تو خطبه ها گرفتن؟
ناشناس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 20:04
اقای ربیعی ایا قبل ازاینکه عضو هییت مدیره سازمان رفاهی شوید هم نسبت به امام جمعه نظر مثبت داشتید .شما همیشه نسبت به کم لطفی های ایشان گله داشتید چون ار کمکهای مالی که ایشان از شهرداری میگرفتندنسبت به مراکز فرهنگی کم توجهی میکردند.شما فرمودید اقای .....سابقه کارفرهنگی نداشته ایا اقای جان نثاری سابقه کارفرهنگی داشته است مضافا اینکه ساکن در شهرنیستند واگاه به مسایل فرهنگی شهرنیزنمیباشند.حاج اقاشما هم از انصاف دور شدید البته حق دارید ...
ناشناس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 19:43
یادم نرفته یکی از اطرافیان امام جمعه میگفت شاهین شهر سوپاپ اطمینان نظامه و ترویج فساد و بدحجابی تو این شهر به این خاطره؟؟؟؟ وقتی این تفکر تو اطرافیان امام جمعه است شما انتظار کار فرهنگی دارید؟؟؟؟*
ناشناس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 08:11
من واقعا به این توجه نکرده بودم که امام جمعه تو فتنه ساکت بوده! از این طریق به اطلاع ایشون میرسونم که از سال 88 به این ور هرچی نماز خونده باشم پشت سرش دوباره اعاده می کنم. لطفا این نظر رو منتشر کنید*
یک کارشناس مسائل سیاس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 07:47
هر لحظه که از فتنه 88 میگذرد بر ابعاد و پیچیدگیهای آن بیشتر واقف می شوم! اینکه امام جمعه شاهینشهر بعنوان یک روحانی حکومتی در برابر فتنه گران سکوت کرده چیز کمی نیست!*
بچه مسجد
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 03:19
این روزها حرفهایی زده می شود که: حرمت نماز جمعه شکسته شده و جایگاه امام جمعه مورد هنک قرار گرفته و....! پاسخ اینست که: اولا آبروی مسئولان آبروی نظام نیست! دوما نقد و روشنگری را نباید با تخریب و هتک حرمت یکی دانست. مواردی که در این مطلب آمده نه توهین است و نه تخریب که حکایت از واقعیاتی است که رخ داده و اگر آقای ملکیان قبول ندارد می تواند جوابیه بدهد و رد نماید. سکوت ایشان بمنزله تایید این گفتار است. سوما رهبر انقلاب مکررا خواستار پاسخگویی مسئولان در قبال رفتار و اقدامات خود نسبت به عامه مردم شده اند و حتی قید نموده اند که منسوبین و منتصبین ایشان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. لذا امام جمعه باید نسبت به مطالب مطروحه پاسخگو باشد و چه خوب است اگر چنین شود./
/در آخر باید بگویم برداشت خودم با یک بررسی میدانی اینست که عده ای از نهادینه شدن فرهنگ مطالبه گری از مسئولان و عدالتخواهی در این شهر هراسان شده اند و بیم آن دارند که منافعشان به خطر بیفتد! لذا روی به تخریب و التهاب سازی کاذب آورده و با تندروی خواندن اینگونه حرکات روشنگرانه و مبتنی بر اصول اسلام و انقلاب و گروه فشار نامیدن نیروهای حزب اللهی مطالبه گر و عدالتخواه آورده و حتی افکار مومنان و دیگر مذهبیون را مغشوش نموده اند تا با ایجاد فضای غبارآلود مانع از رو شدن دستشان شوند. لازم است نیروهای مذهبی هشیار باشند و با گفتگو با یکدیگر از این دام شیطانی برهند. یاعلی مدد
ناشناس
|
شنبه 21 دی 1392 - ساعت : 03:09
سکوت در برابر فتنه؟ حمایت غیابی از برخی سران فتنه؟ وای وای وای! واقعا که...
رفیق فکری سامان د
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 23:36
درد من اینه که تو و امام جمعه ! هر جا منافع خودتون پایمال شد گلو پاره نمودید و حالا که به رئیست انتقاد شده اومدی داخل میدان که نکنه با رفتن اون تو هم بیکار بشی !!! ولی همین چیزهائی که داخل این سایت نوشته مثل فامیل بازی در شهرداری و رأی خریدن و تقلب برای شورای شهر و بیمارستان گلدیس ... صدات در نیامد که نونت بریده نشود!!!
یک مخااف ملکیان نه اما
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 23:21
من میخواستم به آقای ملکیان بگم عوض اینکه نیرو صرف سرکوب نیروهای حزب الهی یا هیآت شهر کند کمی به خاطر خدا نیرو صرف میکرد که وضعیت فرهنگی شهر بهتر میشد . کار فرهنگی کاری ریشه ای و زمان بر است با چهارتا کار تبلیغی به ضرب پاکت و غذا و فیلم برداری و ارسال آن به مقامات بالا به عنوان رزومه ، وضعیت فرهنگی شهر درست نمیشه برای همین هم امروز بعد از گذشت 12 سال یعنی تمدید 4 دوره ( که البته ایشان در پی تمدید دوره 5 خود یعنی حضور 3 سال دیگر در شهر هستند) وضعیت فرهنگی شهر به این حالی که مردم شاهدند رسیده و صدای همه از مردم و مسولین درآمده بالاخره ایشون خود را متولی فرهنگی شهر میدونند.
بک سئوال
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 22:08
اگر آدم دروغ بگوید و بعد قسم به قرآن هم بخورد تکلیفش چیست؟
در جواب سامان
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 21:22
بگو حقوق پایمال شده تو چیه که همه بسیج بشیم و حلش کنیم؟
/
/آیا ملکیان پایمال کرده یا مسئول دیگری؟ بگو چیه؟
یک منتقد امام جمعه
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 09:55
من میخواستم به مسئولین امنیتی و انتظامی شهر بگویم که نظام و رهبری اونقدر بحمداله قوی است که با چندتا انتقاد و سوال از امام جمعه وضعیت شهر بهم نمیخوره . پس از این مطالبی که در این سایت زده شده جوانان و مذهبیون تازه دارند آگاه تر میشن . این آگاهی رو با کمی تاب خوردن در مساجد شهر میشه فهمید و این سوالات از امام جمعه تازه نظام رو مستحکم تر میکند و مسئولین باید پاسخگو باشند یکی هم امام جمعه است...
یک آگاه
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 09:26
من خبر موثق دارم که این نظراتی که به عنوان مخالفت با سایت در نظرات گذاشته میشود مثل این ناشناسی که همه را ابله میداند و فحاشی میکند از چند نفر معدود در دفتر امام جمعه هستند که این نظرات را میگذارند و یا با اطلاع امام جمعه است یا بدون اطلاع امام جمعه است .لطفا نظرات اینها را نگذارید نمایش داده شود چون اینها چند نفر معدود هستند و با نظرات گذاشتن زیاد ، میخواهند خود را زیاد نشان دهند . در ضمن جز فحاشی حرفی هم ندارند نه استدلالی دارند نه حرف حساب .
سامان د در جواب طلبه
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 09:02
نمیخواد به این سایت ایراد بگیری آقای طلبه ! برو اشکال خودت را حل کن که چرا تو نتونستی من را جذب کنی که من فقط پای بی بی سی باشم یا داخل فیس بوک ... ولی چرا این سایت توانست من را به خود جذب کند . چون از حقوق من دفاع نمود و فریاد زد و گفت این اسلامی که شماها ارائه میدهید اون اسلام واقعی نیست و اون اسلامی که این مسئولین با پارتی بازی و چپاول پول مردم اون هم به اسم اسلام انجام میدهد نه کاری به اسلام دارد نه کاری به خامنه ای و نه خمینی ! چون این مسئولین این شهر به اسم اسلام و خامنه ای هر کاری انجام میدهند !!! من از این جمله خمینی که اول صفحه سایت گذاشتن حال کردم .(( خمینی: «هر فردی از افراد ملت حق دارد که مستقیما در برابر سـایرین زمامدار مسلمین را استیضاح کند و به او انتقاد کند و او باید جواب قانع کننده بدهد و در غیراینصورت اگر برخلاف وظایف اسلامی خود عمل کرده باشد ـ خود به خود ـ از مقام زمامداری معزول است»!)) من اصلا نمیدونستم خمینی همچنین صحبتهائی کرده . و تو طلبه فقط بلدی بگی خمینی گفته بگو مرگ بر آمریکا . اگه خمینی اون را گفته این جمله را هم گفته اون جملات خامنه ای در مورد سوار شدن بر ماشینهای گرانقیمت را هم گفته است در مورد ساده زیستی مسئولین هم گفته چرا به اونها عمل نمیکنید یا برای مردم نمیگید !!! چه طور الآن که از رئیست انتقاد شده گلو پاره میکنی ولی برای حقوق پایمال شده من داخل این شهر گلو پاره نمیکنی ؟! پیامبرتون گفته برای مسئولین شهر گلو پاره کن و برای مردم لال بشو ؟؟؟ ما که هر چی شنیدیم پیامبر فقط به فکر حقوق مردم بوده .
یک حزب الهی آگاه
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 08:50
ما حزب الهی ها نباید از دستگاههای امنیتی و برادران نیروی انتظامی یا فرماندار محترم توقع داشته باشیم که با وضعیت بد حجاب و معضلات فرهنگی شهر به صورت سخت افزاری برخورد کنند بلکه مقوله فرهنگ از نوع نرم افزاری است و به عهده متولی فرهنگی شهر است که سالیانه صدها میلیون به صورت پول یا امکانات دریافت میکنه و این نشان میده که ایشون توانایی لازم برای این کار رو نداره . پس مردم هم باید با طلاب و روحانیون مخالف این متولی خود خوانده فرهنگی شهر همکاری کنند تا شخص توانمندتری جایگزین شود البته از مسیر قانونی و صحیح آن و هماهنگ با مسولین شهر و معیارهای نظام.
ت.اسد
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 08:36
سلام اين ناشناس كه همه را ابله خطاب ميكنه چه طرفداري از آقاي ملكيان ميكنه!!!
258
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 08:31
ادب رو هم باید از این ناشناس پایینی آموخت!!!!!!!
مسئول یکی از هیئات مذه
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 01:48
آقای امام جمعه! فتنه 88 جرم و کودتا علیه نظام بود! این سئوال در بین بچه های هیئت ما بشدت مطرح است که چرا شما در برابر فتنه 88 سکوت کردید؟ چرا وقتی مسئولی نام یکی از سران فتنه را برد او را مؤاخذه کردید؟ واقعا چرا؟ و برای آن هیچ جوابی نمی یابیم! لطفا با ارسال جوابیه به این سایت جواب این سئوال را بدهید.*
امام خمینی(ره)
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 01:27
يكى از تجار پيش يكى از علماى بزرگ- حالا كى بوده است نمى دانم- رفته است و گفته است كه آقا! اگر پشت كتابى يك چيزى نوشته اند به ما هم بگوييد، كتابها معلوم، اما اگر پشت كتابى چيزى نوشتهاند كه شما از آن مطلع هستيد به ما هم بگوييد براى اينكه ما مى بينيم كه شما ما را دعوت مى كنيد به خير و صلاح، و خودتان نيستيد اصلش. معلوم مىشود يك مطلب ديگرى در كار است. آن آقا گريه كرده است- از قرارى كه گفتهاند- و گفته است حاجى هيچ چيز ديگرى نيست و ما فاسد هستيم. اين طور هم نيست كه انسان خيال كند كه شيطان مى آيد ابتداءً به آدم مىگويد كه بيا برو طاغوتى بشو، اين را نمىگويد. قدم به قدم انسان را پيش مىبرد، وجب به وجب انسان را پيش مىبرد. امروز اينكه اشكالى ندارد، اگر جلويش را گرفتيد طمعش بريده میشود و اگر جلويش را نگرفتيد فردا يك قدم ديگر جلو مىرود. يك وقت میبينيد كه اين طلبه زاهد عابد كه در مدرسه زندگى مىكرد با آن وضعى كه همه میدانيد، متحول شد به يك نفر انسان طاغوتى به حدود خودش، و از آن وضع طلبگى كه مشايخ ما بر آن وضع بودهاند يك وقت خارج شده است و شده است يك انسانى كه همه همّش صرف دنياست، به تدريج میشود اين امور. از قدم اول انسان بايد جلويش را بگيرد. اگر مبتلا شد، ابتلا ديگر پشت سر هم مىآيد. اين طور نيست كه انسان يك وقتى بعد از اينكه ريشه دنيا در دل انسان قوى شد بتواند بكند آن را./
/ صحيفه امام، ج18، ص: 14
در حمایت از سامان د
|
جمعه 20 دی 1392 - ساعت : 01:12
حقوق از دست رفته سامان و امثال او اینه که تو این شهر نمیتونیم سرمون رو بالا بگیریم و ازادانه نگاه کنیم چون انقدر وضع حجاب اسفناکه که باید با چشم بسته تو شهر راه بری مبادا نگاه حرامی بیندازی! خوب مسئولش کیه؟ غیر از امام جمعه!/
/حقوق از دست رفته اینه که پارتی بازی و استخدام فامیلی و تبعیض تو ادارات شاهین شهر بیداد می کنه و امام جمعه بعنوان متولی امر به معروف و نهی از منکر صداش در نمیاد!/
/حقوق از دست رفت اینه که گرونی تو این شهر بیداد میکنه اما امام جمعه یک کلمه تو خطبه ها انتقاد نمیکنه! و فشار باید به امثال من زیر خط فقر بیاد!/
/حقوق از دست رفته اینه که.../
/خوب حالا اگه میتونی بیا این حقوق رو استیفا کن ببینم مردش هستی؟!
سامان د
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 19:27
بذارید اینها هرچی میخوان بگند مردم این سایت را دوست دارند برای همین این همه هم محبوب است و در شهر هر جا میری بحث از سایت شماست . در ضمن در گوگل در سایتهای شاهین شهر محبوبترین سایت از آن شماست . البته مهم این است که شما پاچه خوار و ثناگوی مسئولین نیستید و درد مردم را میگوئید . من خودم این آخوندها و نظامتون را هم قبول ندارم و صدا سیماتون را هم نمیبینم ولی چند بار که سایت شما را دیدم که خیلی شجاعانه انتقاد مینمائید و از هیچ مسئولی هم ترسی ندارید و حتی دنبال اسم و رسم هم نیستید خیلی خوشم آمد .چون حتی اسمی از خودتون هم داخل سایت نبرده اید که برای شهرت باشد . این آخوندها هم هر روز بین اونها و مردم فاصله میشه ، به خاطر اینکه دنبال درد مردم نیستند و دنبال ماست مالی هستند .مخلصتون هم هستیم همه جوره هم کمکتون هستیم .با مرامها.
ناشناس
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 16:26
عرض شود که قضیه این فیلم آقای ملکیان چیه؟ لطف کنید بذارید رو سایت تا ماهم ببینیم.
یک آزاده
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 08:26
از این سایت تشکر میکنم که هم نظر مخالفینی مثل سامان د و هم مخالف او مثل طلبه رو آزاد منتشر میکنند بالاخره طرفداران این نظام و دست اندرکاران این سایت ، خیلی بزرگتر از آن هستند که با یک حرف مخالف بلرزه بیفتد البته بحث آقای ملکیان فرق میکنه ایشان همینکه عده ای روحانی و طلبه و حزب الهی ها با او مخالفت میکنن سریع دست به دامن دادگاه و پاسگاه میشه برای حفظ موقعیت خودش البته جایگاه امامت جمعه مقدس است ولی لزوما این بدان معنی نیست که هر کس که در این جایگاه هست مقدس است .
طلبه
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 07:27
برای مدیران سایت متاسفم که نظرات افراد ضد انقلاب و روحانیت مثل "سامان د " را هم بدون سانسور نمایش می دهد . مثل اینکه شما به جنگ همه آمده اید. متاسفم.
/
/ایشان می گوید: "من خودم این آخوندها و نظامتون را هم قبول ندارم ........ این آخوندها هم هر روز بین اونها و مردم فاصله میشه ، به خاطر اینکه دنبال درد مردم نیستند و دنبال ماست مالی هستند"
ناشناس
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 05:33
واقعا باعث خجالت است که عده ای متحجر ونادان وابله باراه اندازی یک سایت سراسر فتنه و توطئه قصد اخاذی وباجگیری دارند شما صلاحیت اظهارنظر درمورد مسائلی که خودتان کاسب مأبانه به آن می پردازید ندارید همه امکانات نظام روبرای یک دیوانه ابله ومحجورهزینه کردید حالا یه چیزی هم طلبکارید البته شما که عددی نیستیداساتید شمارو عرض میکنم شما که عروسک خیمه شب بازی هستیدتوبه کنید ازاین رفتارهای معاویه گونه که خدایراعمال همه آگاه وخبیراست امثال حاج آقاملکیان به اندازه یادوبرابر عمر هرکدام ازشماجوجه هاسوابق مبارزاتی وانقلابی دارند مقداری تعقل وتعمق دررفتارتان نشان دهید فکرکردید چون عده ای عقده ای به به چه چه شمارامیکنند به این رفتارمسخره وخنده دار خود ادامه میدهید
ناشناس
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 01:51
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿المائدة: ٣٣﴾
یک خواص با بصیرت
|
پنج شنبه 19 دی 1392 - ساعت : 01:44
این اتفاقات امتحان الهی است تا: لِيَميزَ اللَّهُ الْخَبيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَ يَجْعَلَ الْخَبيثَ بَعْضَهُ عَلى بَعْضٍ فَيَرْکُمَهُ جَميعاً فَيَجْعَلَهُ في جَهَنَّمَ أُولئِکَ هُمُ الْخاسِرُونَ - انفال/37
زلال مثل آب
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 23:31
اگر آقاي ملكيان اينطور آدمي باشد من ديگر پشت سرش نماز نمي خوانم
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 23:30
بنظر من حالا اگر اقاي ربيعي هم حرفي زده بايد ظرفيت ديگر كاربران بالاتر از اين حرفها باشد! خوب ايشان هم نظرش را گفته است. اما دقت داشته باشيد كه نقد اصلي متوجه آقاي ملكيان است و بطور مشخص 4 سئوال و يك تذكر نسبت به ايشان قابل طرح است:/
/1- چرا در زمان فتنه سكوت كرديد؟/
/2- چرا وقتي در جلسه مزبور نام يكي از سران فتنه برده شده شما مسئول مربوطه را مواخذه نموده اي؟ /
/3- چرا بچه هاي مذهبي را با فتنه گران مقايسه نموده اي؟/
/4- چرا از تريبون مقدس نماز جمعه اقدام به توهين به بچه مذهبي ها كرده اي و آنها را مگس لقب داده اي؟/
/و اما تذكر:/
/شما بايد از اين اقدامات خويش(توهين و سكوت در برابر فتنه و دفاع از فتنه گران) از همان تريبون نماز جمعه عذرخواهي و توبه كنيد!!!
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 23:09
رهبر مي فرمايد: رسا بگوييد، روشن بگوييد، مبين بگوييد. /
/ملكيان ميگه: چرا ميگوييد؟/
/.................................اين عمار
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 22:26
آقايان باصطلاح معترض و حزب اللهي!!!! به عاقبت كارهايتان فكر كنيد!!! مگه نميخواهيد فردا جذبي استخدامي چيزي بشوید! اصلا مگه نمي خواهيد تو شاههينشهر زندگي كنيد؟ نكنيد اين كارها را!!! پرونده ها هي كلفت تر ميشه و بعد ديگر شتر ديدي نديدي... از ما گفتن بود!
110
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 22:12
خيلي جالبه! امام جمعه شاهين شهر مدافع فتنه گران محترم شده كه مبادا نامشان راببرند! و ميگويد چرا نام... را بردي و او را فتنه گر خواندي؟؟!!!
دانشجوی عمران
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 21:10
حاج آقا ربیعی من یک جوان فوق لیسانس این شهر هستم که بیکار میباشم . من از این بحثهای امام جمعه و انتقادات سر در نمی آورم و کاری هم ندارم . ولی چیزیکه مرا به این سایت جذب نمود انتقادات آنها از شهرداری و شورای شهر به خاطر پارتی بازی در استخدامیهای فامیلی بود که به خوبی حال این شورای شهریها و شهرداری را گرفتند . وقتی نظرات شما را در مورد این سایت خواندم خیلی ناراحت شدم . چون همه میدانند که انتقاد از برخی مسئولین چه هزینه های سنگینی دارد پس اگه این سایت دنبال منافع بود از اونها تعریف و تمجید مینمود تا نونش داخل روغن باشه . ولی سئوال من از شماست که چرا اونوقت که این پارتی بازیها که در شهرداری شد ، چرا به اسم نیامدی در این سایت از حقوق مردم دفاع نمائی ؟؟؟ چرا از یک مسئول اینطور دفاع مینمائی ولی از حقوق من بیکار دفاع ننمودی ؟؟؟ به نظر من با اینکه شما را نمیشناسم و از نظرات فهمیدم که روحانی هستی ، ولی ما در زمان شاه یک عده داشتیم که روحانی دربار بودند و الآن هم یک عده روحانی مسئولین هستند . ببخشید قصد توهین ندارم حرف دل را گفتم . چون تناقض در رفتار شما هست ، چرا که هرجا حقوق مسئولین بود فریاد زدید و هرجا حقوق مردم بود سکوت نمودید !!! اسمم را هم نگذاشتم چون اگه فردا جائی استخدام بود در شهر به خاطر این نظر رد صلاحیتم نکنند.
یکی از نمازگزاران مسج
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 20:30
این آقای روحانی در جواب ربیعی کاملا درست میگه . مدتی پیش ما با امام جمعه در مورد امام جماعت مسجد اختلاف پیدا نمودیم و نظر دیگری داشتیم امام جمعه چون ما چشم نگفتیم ! مسجد ما را تحریم نمود و به روحانیون گفت کسی آنجا نماز نرود و نماز جماعت مسجد تعطیل شد هیئت امنا یک نفر روحانی داوطلب پیدا نمود . امام جمعه هم به آن روحانی فشار آورد که نیاید . ولی آن روحانی پافشاری نمود و آمد . بعد امام جمعه با فشار به اداره گاز ، گاز مسجد را به دلیل نصب بخاری بدون استانداردهای نصب (دلیل واهی ) قطع نمود ونمازگزاران مدتها در سرمای زمستان در مسجد نماز برگزار نمودند . بعد خود اداره گاز تلویحا گفت که باید رضایت امام جمعه را کسب کنیم تا گاز وصل شود . خوب معلومه که کسی جرأت اعتراض و انتقاد ندارد چون زیر چکمه له میشود. آقای ربیعی پیامبر هم با مردم همینطوری برخورد میکرد ؟
59
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 19:30
اي بابا! ربيعي را ول كنيد؛ مساله اصلي امام جمعه است
روحانی
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 17:39
آقای ربیعی گفته چرا کسی با نام خود نظر نمیگذارد و به صورت ناشناس چرا نظر میگذارید ؟! آقای ربیعی حقیقت این است که من خود یک روحانی هستم ولی اگه فردا با اسم نظر گذاشتم شما تضمین میکنی که امام جمعه مسجد و نماز من را نگیرد ؟! شما که مشکلی نداری نمازت را که داری پول هم از امام جمعه میگیری چون مدافع امام جمعه هم هستی داخل هیئت مدیره سازمان رفاهی و تفریحی هم میگذارند چون موافق همه چیز هستی و به چیزی هم گلایه نمیکنی برای همین محبوب همه هستی ؟! ولی ما فراموش نمیکنیم که هم لباسیهای ما که اگر در مسجدشان نقدی به حتی سیاسیون کشور مینمودند چطور بی نماز میشدند و دیگر به آنها مسجد نمی دادند ؟! نکنه شما فراموش نموده اید ؟!!
مسئول هیئت...
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:58
آقای امام جمعه هرچه زودتر عذرخواهی کنید!
محسن ربیعی
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:56
در پاسخ به مطلب میثم ع:/
/جمله سوالی بود نه خبری سوال هم قضاوتش با خود مدیران سایت/
/جالبه هیچ کس مثل بنده با نام نشان حقیقی نظر نمی دهد جالب نیست؟
محسن ربیعی
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:52
خدا را شکر که بنده وامدار احد الناسی نیستم چه رسد که بخواهم سرباز کسی باشم زندگی من را هم همه 23 سال است در شهر می دانند و بحمد الله تکان نخورده است اگر هم نصیحتی می کنم از باب این است که آبروی مومن وسط است همانگونه که اگر در مجلس غیبت حاضر شدید باید از غیبت شونده بر اساس تکلیف شرعی دفاع کنید /
/مواضع بنده هم در زمان فتنه روشن است اگر شما تشریف نداشتید بپرسید/
/اما آیا تمام فساد شهر تقصیر امام جمعه است ؟/
/امثال ما آیا همه تکالیفمان را انجام داده ایم و فقط یک مشکل باقی مانده و آن امام جمعه است؟/
/زمان آقای شوشتری هم یک عده دیگر همین بلوا ها را درست کردند و ایشان را با ناراحتی از این شهر گرفتند/
/آقای ملکیان خودش و خانواده اش 4 حوزه علمیه را در این منطقه اداره می کنند حالا ایشان عنصر نا مطلوب شد و یک عده که برای هیچ کار فرهنگی در این شهر زحمت به خود نمی دهند داعیه دار دفاع از ارزشها و انقلاب !!/
/اگر واقعا کسی نقد دلسوزانه ای دارد با شب نامه نویسی و جو سازی باید بیان کند !!!???/
/درباره ایشان اگر از فتنه گران بود آیا آیت الله مهدوی باز هم بعنوان امام جمعه موقت شهر دعوت ایشان را می پذیرفت؟؟/
/اصلا درباره اینگونه اقدامات این سایت هر کسی را می خواهید حکم قرار دهید مثل خود آیت الله مهدوی ببینید عملکرد آقای ملکیان خلاف شرع است یا دوستان اداره کننده این سایت؟/
/
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:52
به عرض دوستان باید برسانم که: موضوع اصلی را گم نکنید! ربیعی یک جاده انحرافی است
غ.ل
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:40
باسلام چرا به آقاي ربيعي خرده ميگيريد؟ بالاخره ايشون هم نظر خودش را داده و هر كس در اظهار نظر آزاده ، اصلا به نظر من اين گونه اتفاقات خوبي اش به اينه كه مواضع افراد روشن ميشه و اين هم به بچه هاي حزب اللهي كمك ميكنه كه افراد را بشناسند و هم به آقاي ملكيان، باور كنيد بايد به شجاعت آقاي ربيعي تبريك گفت كه واقعا مكنونات قلبيش را در غالب جملات بروز داد .
میثم ع
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 08:37
ربیعی جان ! گفتی الغیبه اشد من الزنا چه رسد به تهمت!!!!/
/ولی در نظر اولت مدیران این سایت را متهم کردی به باج گیری یا خودنمائی و یا .. خدائیش از کجا چنین نتیجه ای گرفتی ؟! فکر کن الآن روز قیامت اگه خداوند فرمود ادله تو چه بود ؟ چه چیزی ارائه میدهی ؟! من کار این سایت را تائید نمی کنم ولی شما چه جوابی میخواهی بدهی . یاد شعر حافظ افتادم که میگفت : /
/واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند/
/ /
//
/چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند/
/ /
//
//
/مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس/
/ /
//
/توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند/
/
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 07:56
از کارگردان قلاده های طلا بخواهید بیاید در شاهین شهر عمامه های طلا را هم بسازد
اتحاد مسلمین واقعی
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 07:24
حاج آقا قرائتی : حضرت امير(ع)آبروريزي کرد عثمان بن حنيف سر سفره اي رفت که اشراف بودند فقرا نبودند؛ حضرت امير نامه اي نوشت و اين کبابي که خورد کوفتش شد؛ هزار و چهارصدسال است که به خاطر آن سيخ کباب؛ عثمان آبرو ندارد.گاهي بايد داد کشيد؛ ما اخلاقمان اينهاست آقا نه اينکه فقط بگي يواش بيا يواش برو! و نافله بخوان؛ نافله يکي از مستحبات است.
اتحاد مسلمین واقعی
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 07:22
حجه الاسلام و المسلمين قرائتي مي فرمايد: غيبت براي مسئولين طوري نيست؛ حضرت امير(ع) مي فرمايد: پول بده غيبت بشنو: و ابعث العيون. به مالک اشتر مي فرمايد: پول بده به افرادي بروند بازرسي کنند بيايند عيبها را به شما بگويند. غيبت نکن يعني چه؟ (مثلا) رک بگو آقا قرائتي نهضت سوادآموزي رو خراب کرد. غيبت نشود يعني چه؟
یک روحانی در جواب دانش
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 06:56
خواستم به مردم شریف شاهین شهر و جوانان عزیزش بگویم اکثریت طلاب و روحانیون شهر مخالف کارهای آقای ملکیان هستند امثال آقای ربیعی جزء معدود روحانی دور و ور امام جمعه هستند که معمولا در مسائل شهر ساکت هستند و اکثر مسؤلیت های شهر رو هم به همین چندنفر میدن مثل هیآت مدیره سازمان رفاهی و اونقدر مسئولیت دارن که نمیدونن کدومشون رو انجام بدن لذا وضع شهرمون هم شده این . شرمنده همه مردم هستیم
تقدیم به برادران مومن
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 02:31
...الیس الصبح بقریب
عبدالسلام
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 02:22
چه جور امام جمعه، تو این انتشار اخبار مربوط به پارتی بازیهای استخدامی تو شهرداری شاهینشهر لام تا کام حرف نزد، اما تا فهمید قراره یه بچه مذهبی ولایتی قراره جایگاه بگیره وارد میدان شد و نگذاشت؟؟؟ غربت حزب اللهی ها یعنی همین
اتحاد مسلمین
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 01:11
ایت الله مهدوی می فرمودند:تصمیم بگیرید غیبت نکنید یک کسی این همه خوبی دارد چرا بدی هایش را میگویید ؟خودت مگر کامل و خوب هستی؟بهتر است آدم ببیند خودش چه کاره است "خودت هزار بدی داری و نمی بینی آن وقت عیب کسان دیگر را می بینی ؟ رسول خدا (ص) میفرمایند :چرا انسان خار را در چشم برادر دینی خود میبیند اما شاخه را در چشم خود نمی بیند ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این کنایه از همان است که عیب کوچک مردم را می بینید و عیب بزرگ خود را نمی بینید!( طریق وصل ص 132)
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 00:50
از طلبه عدالتخواه سیرجانی میخواهم که پرونده زمینهای اطراف شاهین شهر (پل 40 میلیاردی) تا نزدیکی های جهاد آباد رو که در دست دادستان هست و ظاهرا دست برخی آقایون هم در آن آغشته بوده و دارن به دادستان فشار میارن تا سرو تهش رو بهم بیاره ، رو کشوری کند تا مردم در جریان پشت پرده آن قرار بگیرن.
ناشناس
|
چهارشنبه 18 دی 1392 - ساعت : 00:41
آقای ملکیان 12 ساله در شاهین شهر امام جمعه میباشد یعنی 4 دوره حکمش تمدید شده ، در فتنه ساکت بوده، به نیروهای مذهبی میگه مگس ، فتنه گر، هر سال حدود صد میلیون تومان از شهرداری میگره از سازمان رفاهی و شرکتهای خصوصی اطراف شهر که نمیدونم چقدر میگیره ، در عزل و نصب مسئولین شهر با واسطه و بی واسطه دخالت میکنه بقیش رو مردم شاهین شهر کمک کنن تا دوستان در سایت بگذارند ببینیم چی در میاد!!
برای محسن ربیعی
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 23:13
سلام. فکر نکنم شما حاجاقا ربیعی خودمون باشی! بعیده! اما هرکه هستی باید به اطلاعت برسونم که: اولا بعد از 4 سال یا بعد از 11 سال؟!؟!؟ دوما کدوم تخریب اینکه توش نوشته تاریخ افاضات تهمت گونه امام جمعه را! یه دقیقه زحمت بده به خودتت ببین این حرف رو زده یانه؟ اونوقت معلوم میشه تخریبگر کیه؟ این بابا به بچه های مذهبی انگ فتنه گر بزنه و خودش با اعضای ستاد موسوی رفیق باشه و توفتنه ساکت باشه تخریب بچه مذهبیها نیست؟ اینکه تو نماز جمعه به یه عده دیگه بگه مگس تقواست؟ اینکه یه مسئول اسم نحس یکی از سران فتنه را ببره و این آقا ساکت بمونه خوبه؟ معرفت نیست در این قوم خدا را سببی... خیلی از خواص این شهر معترفند که این آقا در فتنه ساکت بوده حالا تو وسط اینجا با پای برهنه پریدی و ساز مخالف می زنی؟
طاهر
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 22:53
بعید میدونم این نظر حاج آقا ربیعی باشه....زود قضاوت نکنیم شاید عده از روی دشمنی از طرف ایشون نظر گذاشته اند و قصد تخریب ایشونو دارن
محسن ربیعی
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 22:27
در پاسخ آقای سید علی میرلوحی/
/اولا سوابق بنده را تشریف بیارید شخصا به اطلاعتون برسونم/
/ثانیا اگر از دفتر امام جمعه عزیز کمکی شده ده برابر آنرا از خیرین جذب کرده ام و در راستای تعالی قرآن در شهر خرج کرده ام و اینگونه صحبتهای شما را از سر بی اطلاعی ،بی انصافی و جناح زدگی می دانم /
/آقای محترم تذکر به حفظ آبروی افراد و تکه بری نکردن خطبه های نماز جمعه در جهت افترا به خدمتگزاران مردم تذکر برادرانه ای بود که اگر کسی گوش شنوا داشته باشد می شنود/
/الغیبه اشد من الزنا چه رسد به تهمت!!!!
راننده
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 22:25
من شبها گزارشات سوریه و عراق و لبنان را دنبال می کنم که طالبان و وهابییون چه کار می کنند به اعتقاد من کار شما هم کمتر از آنها نیست / فرشتگان نجات شاهین شهر .
اسماعیلی
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 21:41
حاج آقا صالحیان شما که نظرتان در مورد ساکتین فتنه اینگونه است و آنها را خیانتکار میدانید چرا امام جمعه این شهر را تعویض نمی نمائید . والله فردای قیامت باید پاسخگوی مردم شاهین شهر باشید
قادری
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 21:08
واقعا از صحبت حاج آق ربیعی انگشت به دهان شدم اصلا از شما توقع نمی رفت اینطور عجولانه موضع گیری نمائید
سید
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 20:31
واقعا وقتی مطالب شما را که بسیار مستند و منطقی است میخوانم و میبینم ، تعجب مینمایم که چرا مسئولین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اینقدر به این شهر بی تفاوت هستند و با توجه به وضعیت بسیار بد فرهنگی شهر چرا هیچ اقدامی صورت نمیدهند ؟ واقعا این رفتار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باعث بدبینی مردم نسبت به نظام میشود
سید علی میرلوحی در جوا
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 16:14
آقای ربیعی که اگر همان محسن ربیعی خودمان باشی ! اگر آن فردی که میگوئید چه سابقه مدیریتی و فرهنگی داشت ! لطفا بیان کنید شما چه سابقه مدیریتی داشتید که در هیئت مدیره سازمان رفاهی تعیین گردیدید؟ چرا امام جمعه فقط باید به مجموعه فرهنگی شما کمک میلیونی نماید ؟! به نظر من چون شما هزینه های چند میلیونی از امام جمعه دریافت مینمائید نمیتوانید قضاوت صحیح و منصفانه داشته باشید ؟! به نظر شما اگر کوچکترین انتقادی به امام جمعه نمائید دیگر از این پولها دریافت خواهید نمود ؟! همه میدانند که امام جمعه به کسانی کمک مالی میکند که از همه چیز تعریف و تمجید نمایند ؟! گر چه شما انسان مومن و متدینی هستید و من منکر زحمات فرهنگی شما نیستم ولی بی تفاوت بودن به منکرات جامعه هم امری پسندیده نیست
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 15:56
من شوشتریمو می خام
یک فتنه گر
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 09:56
این مسولیت چقدر شیرین است که امام جمعه حاضر است نیروهای انقلابی رو مگس یا فتنه گر بخواند تا چند صباحی بیشتر بر سر آن بماند. به خدا پناه میبرم
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 09:26
مردم شهری ک همه در آن می لنگند , به کسی که راست راه می رود می خندند....
الياس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 09:17
سلام جدي اقاي ملكيان توي فتنه ساكت بوده ؟ من نمي دونستم! راستش را بخواهيد نگاهم به ايشان تغيير كرد.
آیت الله خامنه ای
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:55
در امر مبارزه با فساد نبايد هيچ تبعيضى ديده شود. هيچكس و هيچ نهاد و دستگاهى نبايد استثنا شود. هيچ شخص يا نهادى نميتواند با عذر انتساب به اينجانب يا ديگر مسئولان كشور، خود را از حساب كشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند بايد برخورد يكسان صورت گيرد
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:43
آقای ملکیان: المومن مرآة المومن!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:43
آقای ملکیان: المومن کالکعبه یا کالمگس و الپشه؟!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:40
ساکت فتنه 88 در شاهین شهر، حال با قیافه حق به جانب و طلبکارانه!!!!! ای روزگار! ای داد بیداد
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:39
درخت، دل تنگ تبر شد. وقتی فهمید پرنده ها، سیم های برق را به شاخه هایش ترجیح داده اند …
برای امام جمعه آتی شاه
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:38
کوک می کنم چشمانم را برای آمدنت … نمی آیی و من برای همیشه خواب خواهم ماند!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:38
هیچ وقت نخواسته ام دشمنان ام را بشناسم! چون می دانستم خیلی از دوستان ام را از دست خواهم داد!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:36
مهربانم! شرمنده که هیچ وقت خوبی هایت را به “اشتراک” نگذاشته ام و تا توانستم گلایه ها را “پست” کردم و غریبه ها “لایک” زدند!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:36
مگر می شود زندگی ما را به هم ریخته آفریده باشد، خدای دانه های انار؟!
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:32
ای بابا بیخیال شید جون من
ناشناس
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:31
مگس در قرآن هم آمده است! چیز بدی نیست
بنده خدا
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:30
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
محمد
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 08:08
آقای ملکیان میگفت: من به بعضیها پول میدهم که دستم را بگیرند به بعضیها پول میدهم که پاچه ام را نگیرند!!! قابل توجه دوستان ! آیا در شأن امام جمعه یک شهر اینه که پول بیت المال را اینطور ابزار تامین منافع خویش قرار دهد . علی الاسلام السّلام
یک دوست روحانی
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 07:29
سلام بر حاج آقا ربیعی عزیز . با عرض معذرت از صراحت بیان اینجانب ، باید به استحضار شما برسانم که مرقومه شما را خواندم . ولی یک سئوال ذهن من را سریع متوجه آن نمود . و این سئوال است که شما به عنوان یک عنصر فرهنگی همیشه در مسائل سیاسی شهر و کشور موضع علنی نمیگیرید . همانطور هم که میدانید هیچ عقل سلیمی نمی تواند فساد در زمینه های مختلف را در این شهر انکار نماید . یا در زمینه فتنه 88 سکوت برخی خواص مثل امام جمعه محترم را انکار نماید که مدیریت غلط و عدم موضعگیری شفاف موجب درگیری در مصلی نماز جمعه گردید گرچه امری ناصواب بود . ولی چرا شما در این موارد هیچ گونه موضعگیری ننمودید و به قول دوستان حنجره نگشادید ولی در مورد امام جمعه اینطور حنجره گشاده اید و به عنوان سرباز امام جمعه اینطور وارد میدان شده اید ؟! ای کاش در مورد فسادی که در این شهر قابل رویت است نیز موضعگیری نمائید و یا در مورد مسائل سیاسی کشور نیز همچون سرباز ولایت وارد عرصه شده و حنجره بگشائید که خدای نکرده به ذهن کسی وامدار بودن به افرادی ذهن را آلوده ننماید . با آرزوی توفیق برای دوست عزیزم
بابصیرت
|
سه شنبه 17 دی 1392 - ساعت : 00:48
ملکیان باید حفظ شود آبرویش از دفاع از رهبری هم مهمتر است! ملکیان باید بماند حال اگر شاهین شهر به باد فنا هم برود خیلی مهم نیست!
طلبه
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:29
آقای ملکیان خجالت دارد واقعا این حرفهای ناشایست!
...
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:29
گر بر سر نفس خود امیری مردی!!
یک بسیجی
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:28
آقای ملکیان باید از این اقدام توهین آمیز خودش عذرخواهی و توبه کند
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:27
شاهین شهر دیگر شهر شاهین نیست! بلکه شهر زاغها شده است.
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:27
جوانان شاهین شهری غلط میکنند که از این غلطها بکنند
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:27
روووووووووووووووو رو برم
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:25
قانون؟! اعمال فشار؟! فتنه؟؟؟؟؟؟؟ سکوت در برابر فتنه!!!!!!!!!!! چه واژگان آشنایی!
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:24
فتنه گر!!!!! مگس!!!! مگس فتنه گر=.....؟؟؟؟!!!!! واقعا متاسفم؛ متاسف
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:24
دگر پشت سرت نماز نخواهم خواند!!!!
ناشناس
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:23
عجب! عحب! عجب!
محسن ربیعی
|
دوشنبه 16 دی 1392 - ساعت : 08:06
بعد از چهار سال یادتون افتاده یا این هم حربه ای برای باج گیری یا خودنمائی و یا .. است/
/اصلا آیا این گونه تخریب کسی که در بین ائمه جمعه ای که ما می شناسیم بیشترین وقت را در مسائل فرهنگی شهر در حد توانش می گذارد فقط بجرم اینکه منش شما را نمی پسندد تقوا است یا تبعیت از رهبری !؟/
/اون شخصی هم که آقای ملکیان به قول شما با انتصابش مخالف بود چه سابقه مدیریتی و فرهنگی در شهر داشت آیا بهتر از او در شهر نداشتیم که تمام بخشهای فرهنگی شهر را به او بسپارند؟/
/اگر رویه شما در پخش شب نامه برای تخریب افراد با این بی تقوائی همین باشد خیلی براتون متاسفم